Dum fråga, mem vilken färg?

Constance

Trådstartare
Jag vill ha färgen på ridbyxorna som är till höger på bilden men är de grå eller kornblå? :angel:
3779_big.jpg
 
Sv: Dum fråga, mem vilken färg?

De där måste väl vara grå, kornblå är väl en "väldigt blå" färg... Men för säkerhets skull kan du väl ringa affären och fråga?

Sök på google på bilder på kornblå, så kommer det upp en massa saker i kornblått, så kan du jämföra.
 
Senast ändrad:
Sv: Dum fråga, mem vilken färg?

dom är grå :)

Bild344.jpg

Detta är kornblå, bry er inte om den otroliga miss matchen, det är en gammal bild :angel:
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Utrustning Köpte för ett tag sen en begagnad ljusbrun prestige sadel (det var den enda som satt bra på min häst) Gillar inte färgen, vill hellre ha...
Svar
6
· Visningar
1 038
Senast: caballus
·
Kropp & Själ Jag har svart hår med inslag av naturliga gråa slingor. Testa de att tona håret i knallrosa så det gråa färgades rosa och det blev OK...
2
Svar
23
· Visningar
963
Senast: Wingates
·
Kläder & Bli fin Jag funderar på att färga en klänning röd (från blå). Problemet är att jag bor i lägenhet och känner mig inte helt pigg på att köra den...
Svar
11
· Visningar
669
Utrustning Min stora ryktlåda börjar sjunga på sista versen och jag försöker hitta en ny i samma storlek. Uppskattar den till 55-60 cm lång...
Svar
6
· Visningar
768
Senast: Valle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 16
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp