Bukefalos 27 år!

Dum fråga..

Humelibumlan

Trådstartare
Varför gör han så?
Jag har 2 hanar en på 7år och den andra är 3.. Nu är det så att den yngre, luktar på den äldres kön och sen klapprar han tänder..?! :confused: Typ som när vi fryser...

Kan nån tala om varför? :bow:

jag vet inte men samma händer ju när dom luktar på nån som kissat(oftast tikar) dom "slemmar" på nåt sätt och jag tror att det är som när hingstarna flemar...alltså dom vill "smaka av" och behålla doften :crazy: :D

Japp precis. Sådär gör två av mina väldigt ofta, vid nästan varje promenad hittar den ena nåt intressant att slicka på. Sedan skjöljer han runt det i munnen sådär för att smaka lite extra på det. Speciellt efter att han slickat flickor i pinkisen :D

Humelibumlan

Trådstartare
Men han "slemmar" inte.. ha klapprar tänder och ser hemskt skuldmedveten ut :)
Sen är han ju väldigt underlägsen den äldre.. :confused:

I

Icebabe_1

dette är helt naturligt,har haft han hundar i hela livet och alla har gjordt presis så der,det har med lukt att göra och direkt sagt kåthet att göra.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Endel kanske vet att jag har några favorit raser redan som jag nog skulle välja om jag skulle skaffa en egen hund. Men jag tänkte...
Svar
19
· Visningar
1 717
Senast: NOC14
·
Övr. Hund Börjar med en varning för långt inlägg, behöver dels råd och dels skriva av mig lite och Buke är ju klokt, det vet man ju. Jag och min...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 814
Senast: Piaff
·
Kropp & Själ jag är en tjej på 14 år som äter godis ofta, nästan varje dag vissa veckor. inte flera hekto men kanske några godisbitar eller nån...
Svar
19
· Visningar
1 283
Övr. Katt Hejsan! Jag har en katt som beter sig väldigt konstigt på kvällarna och nätterna. Merida är en 2 årig ragdoll som bott hos mig hela...
Svar
8
· Visningar
1 611

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Vad väljer ni att höra först?