Dumma frågor del 3

Geting eller häst, kanske? Huggorm? Arga tjurar är kanske en potentiell vinnare? ;-)

Intressant fråga!
 
Andra människor skulle jag vilja säga ;)

Men skall man utesluta dem så är jag nog med föregående om getingar.. Fast får man tänka även indirekt så hade jag nog satsat pengar på älgar (viltolyckor)!
 
Visst går förälskelse lite i vågor, dvs man måste inte känna sig super duper über-kär hela, hela, hela tiden och det kan ändå vara rätt?
 
@Lillagoajag - det tycker jag att det gör. Eller snarare att det är kärleken som är sån, när förälskelsen har lagt sig :)


Varför ska det vara så in i bänken krångligt att åka mellan Uppsala och Stockholm om man inte vill åka SJ? :banghead: Hade det inte varit för att det är fest för en vän som varit enormt stöttande senaste tiden så hade jag skitit i det totalt. Fattar inte vad jag ska betala och än mindre var jag betalar. Suck.
 
@Lillagoajag - det tycker jag att det gör. Eller snarare att det är kärleken som är sån, när förälskelsen har lagt sig :)


Varför ska det vara så in i bänken krångligt att åka mellan Uppsala och Stockholm om man inte vill åka SJ? :banghead: Hade det inte varit för att det är fest för en vän som varit enormt stöttande senaste tiden så hade jag skitit i det totalt. Fattar inte vad jag ska betala och än mindre var jag betalar. Suck.


Du kan åka sl till Märsta eller Upplands väsby el nåt och sen upptåget till uppsala:-)
 
Du kan åka sl till Märsta eller Upplands väsby el nåt och sen upptåget till uppsala:-)

Ja, och jag kan åka sl-pendeln hela vägen. Men att få reda på vad det kostar är ju ett projekt i sig. Blir nog en tidig kväll och sista SJ-tåget hem istället för att klydda med ul/sl.
 
@Ninnurur Ja fasen vad drygt det där är. Man måste ju ha både UL-biljett och SL-biljett, men jag tror iaf att det är aningens lättare nuförtiden när periodkortet för UL gäller alla zoner. Jag ska åka imorgon men tar SJ för det går bra mycket fortare och så slipper jag krångla :p
 
@zassoo - Jag har ju inga kort utan ska köpa enkelbiljett = ännu krångligare! Det funkar iaf på SJ. Och så kan jag låna mammas SL-kort som är förinställt för att åka tunnelbanan. När imorrn åker du?
 

Liknande trådar

L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 707
Senast: TinyWiny
·
Samhälle Människor verkar i allmänhet haka upp sig på de närmaste små detaljerna. Och missa hur de stora sammanhangen påverkar de villkor som vi...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
6 100
Senast: Inte_Ung
·
  • Omröstning
Samhälle När jag körde till jobbet idag hörde jag delar av "Människor och tro" på P1 och jag började fundera lite. Om du får välja, vad vill du...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 656
Senast: iNHALE
·
Samhälle Spinoff på tråden om att det kan bli krig i Sverige. Kanske en luddigt ställd fråga, men... Hur lever man, rent praktiskt, i ett land i...
Svar
11
· Visningar
1 048
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp