Dumma frågor...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var hamnar alla koppar som försvinner från köket på jobbet?
Letar, och de finns inte i korridorer, föreläsningsrum, skrymslen, kontor eller i fel lådor/skåp. Har försvunnit 100 sedan i somras 🤔
Bra fråga :meh: Det försvinner saker här också.
Men inte 100 st på så kort tid :eek: är det någon som är väldigt klumpig? :D
 
Bra fråga :meh: Det försvinner saker här också.
Men inte 100 st på så kort tid :eek: är det någon som är väldigt klumpig? :D
Min teori efter att ha gått igenom alla möjliga scenarion i huvudet är aliens.
Skulle det vara att någon tappat skulle alla anställda här ha tappat två muggar var sedan i somras. Det är ju orimligt.
Det är helt klart aliens som tar kopparna. 👽 Det är rimligt.
 
20191106_173933.jpg

Jag har en fånig hatt. Är det tillfälligt för att starta en religion?
 
@Tranan
Tror det är helt rätt i tiden med en ny religion! Vad tror du om att odla skägg och skaffa nån slags tåga-historia att vira in dig i, alternativt stor kaftan? Plus en smårutig köksgardin, lite slarvigt draperad runt halsen...
Sen är är det bra om du hittar på något man absolut bör fira emellanåt, nåt man inte får äta, nåt man ska äta och dricka. (Sill och köttbullar är redan taget. Must oxå.) Glöm ej skrift att dyrka och ord eller ljud att skrika vid särskilda tillfällen, ofta i samband med kaos och förödelse!
Kom just på att hela det konceptet känns bekant... måste fundera på den!
:idea:
Hur hade du tänkt dig din religion?
 
@Tranan
Tror det är helt rätt i tiden med en ny religion! Vad tror du om att odla skägg och skaffa nån slags tåga-historia att vira in dig i, alternativt stor kaftan? Plus en smårutig köksgardin, lite slarvigt draperad runt halsen...
Sen är är det bra om du hittar på något man absolut bör fira emellanåt, nåt man inte får äta, nåt man ska äta och dricka. (Sill och köttbullar är redan taget. Must oxå.) Glöm ej skrift att dyrka och ord eller ljud att skrika vid särskilda tillfällen, ofta i samband med kaos och förödelse!
Kom just på att hela det konceptet känns bekant... måste fundera på den!
:idea:
Hur hade du tänkt dig din religion?
vad mycket jobb, jag trodde det räckte med en fånig hatt.
 
Jag tycker att hon har en skum färg i ansiktet, som hon sminkas till, men det kanske bara är i min tv det blir så? Hon är inte så på riktigt, bara en konstig makeup...
 
Jag tycker att hon har en konstig färg i ansiktet, som hon sminkas till, men det kanske bara är i min tv det blir så? Är det bara jag som tycker det?
Folk har olika hudfärger helt enkelt. En del är mörka och andra ljusa och allt däremellan.
Vissa har en varm hudton och andra har kallare. Vissa är mer jämna i hudfärgen medan andra har mer skiftande.
Vi är olika allihopa.
 
Folk har olika hudfärger helt enkelt. En del är mörka och andra ljusa och allt däremellan.
Vissa har en varm hudton och andra har kallare. Vissa är mer jämna i hudfärgen medan andra har mer skiftande.
Vi är olika allihopa.
Nej! Det är hennes makeup! Hudkrämen! Inte hennes riktig hudton!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Samma tråd, men nya frågor! Forum för dumma frågor! Alldeles för många dumma frågor åker omkring i rymden alldeles ledsna, ensamma...
Svar
2
· Visningar
932
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Tjatter O_o:(:confused: Jag är förbryllad, jag är olycklig och jag har en fråga. Kanske en skitdum fråga. Eller en bra och seriös fråga. Var...
Svar
7
· Visningar
1 279
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 120
Senast: Urigurien
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Mitt särboprojekt börjar närma sig sitt slut. Jag ska snart lämna den fina stugan jag bott i under en månad. Så vad har hänt? Jag har...
Svar
4
· Visningar
1 410
Senast: farin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp