Dumma saker du gjort när du var trött

På ena jobbet jag hade när jag var 20 nånting så brukade vi inventera tills vi var klara. Vilket ibland innebar 2-3 dygn i sträck.
Vi fick även röka inne, somnade med en cigg i mungipan och en kaffe i ena handen på färgavdelningen, sittandes på en stol.
Inte att rekommendera.

Hände inget mer än att jag var väldigt förvirrad när jag vakna med en fimpe i munnen.
 
Vet inte om jag kan skylla på trötthet men varje gång jag ska åka och handla tänker jag käckt att jag inte får glömma att ta med en pappkasse. Jag har många pappkassar hemma numera….😂 Priset tog jag senaste gången då jag på väg ut med ett skratt sa till sambon att ”nu ska jag minsann inte glömma kassen” varpå jag går två steg, tar på mig skorna och går ut. När jag kört iväg inser jag att nä, ingen kasse har jag med mig 🤪
Du har ganska många påsar hemma vid det här laget då.....
Samla ihop ett gäng och sätt dem i en ytterligare påse som du sätter i bilen. Då har du alltid - en tid framöver - påse med dig. Så gjorde jag.
Nu har jag lärt mig att för det mesta se till att jag har med mig påse i bilen.
 
Du har ganska många påsar hemma vid det här laget då.....
Samla ihop ett gäng och sätt dem i en ytterligare påse som du sätter i bilen. Då har du alltid - en tid framöver - påse med dig. Så gjorde jag.
Nu har jag lärt mig att för det mesta se till att jag har med mig påse i bilen.
Jag har halva baksätet fullt av påsar i olika storlekar. Smidigt när jag handlar och tur att jag ytterst sällan har passagerare i bilen. ;)
 

Liknande trådar

Mat Är inte julbord världens konstigaste sak? Man lagar mat för en hel vecka till en måltid. NOLL hänsyn till att magsäcken har precis samma...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 015
Senast: Pilot
·
Relationer Jag träffade en granne på ICA idag. Vi ska träffas några stycken med barn och grilla whamburgare på söndag och jag sa till grannen att...
2
Svar
32
· Visningar
3 571
Senast: Pratsch
·
Kropp & Själ Det står saker i min journal som inte stämmer. Jag ska ha fått en viss behandling står det, men det har jag inte alls. Och en annan sak...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 248
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Hej! Senaste veckorna har gymma vid 9/10 tiden på fm vilket jag tycker är väldigt bekvämt i sig. Men problemet är, jag blir SÅ trött...
Svar
5
· Visningar
523
Senast: Seaside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp