Dumma saker du gjort när du var trött

På ena jobbet jag hade när jag var 20 nånting så brukade vi inventera tills vi var klara. Vilket ibland innebar 2-3 dygn i sträck.
Vi fick även röka inne, somnade med en cigg i mungipan och en kaffe i ena handen på färgavdelningen, sittandes på en stol.
Inte att rekommendera.

Hände inget mer än att jag var väldigt förvirrad när jag vakna med en fimpe i munnen.
 
Vet inte om jag kan skylla på trötthet men varje gång jag ska åka och handla tänker jag käckt att jag inte får glömma att ta med en pappkasse. Jag har många pappkassar hemma numera….😂 Priset tog jag senaste gången då jag på väg ut med ett skratt sa till sambon att ”nu ska jag minsann inte glömma kassen” varpå jag går två steg, tar på mig skorna och går ut. När jag kört iväg inser jag att nä, ingen kasse har jag med mig 🤪
Du har ganska många påsar hemma vid det här laget då.....
Samla ihop ett gäng och sätt dem i en ytterligare påse som du sätter i bilen. Då har du alltid - en tid framöver - påse med dig. Så gjorde jag.
Nu har jag lärt mig att för det mesta se till att jag har med mig påse i bilen.
 
Du har ganska många påsar hemma vid det här laget då.....
Samla ihop ett gäng och sätt dem i en ytterligare påse som du sätter i bilen. Då har du alltid - en tid framöver - påse med dig. Så gjorde jag.
Nu har jag lärt mig att för det mesta se till att jag har med mig påse i bilen.
Jag har halva baksätet fullt av påsar i olika storlekar. Smidigt när jag handlar och tur att jag ytterst sällan har passagerare i bilen. ;)
 

Liknande trådar

  • Låst
Kropp & Själ Jag är så fruktansvärt trött precis exakt hela tiden. Jag går runt här hemma och suckar, stånkar och stönar över att jag är så jävla...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
7 007
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Jag har suttit i princip hela dagen och försökt jobba. Försökte starta på allvar för snart två timmar sedan och jag har knappt fått...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
4 806
Senast: Sel
·
Relationer Visste inte var jag skulle lägga tråden, men moderator får flytta om den passar bättre någon annanstans. Jag hyr ju ut ett rum via...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 542
Senast: Wille
·
Kropp & Själ Alltså jag behöver duscha, jag behöver städa och jag behöver få ordning. Men jag har noll motivation Noll ork och hjärnan skenar i 120...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
5 641
Senast: baraclara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp