Minifläcken: :heart
001.jpg
 
Om blickar kunde döda! :eek:
05 2.jpg

Bäst att göra sig stor och farlig så att Isgrisen inte kommer närmare. Vinden i fjädrarna får den inte att se mindre galen ut heller! :p

Jag har fått för mig att den heter Solaris, vet inte om det är en flicka eller pojke än men namnet funkar ju oavsett. Mycket möjligt att det är en tjej, annars hade den nog börjat grabba sig och sprätta omkring vid det här laget?
 
Ett namn som däremot inte är speciellt könsneutralt är Maj-Britt. Som yngsta favoritbebben påstår att den heter. x) (Så det visar sig säkert vara en hane bara för det!)
05 9.jpg

Den är så otroligt charmig, jag är helt kär och den verkar veta om det. Aldrig varit med om att en bebbe som listar ut saker så snabbt som denna gör. Jag behöver visa den något EN gång och så gör den det själv sen.

Satte den i knäet nära kroppen i skydd av jackan senast och igår kröp den pipande in där själv så fort den fick möjlighet och förväntade sig sen att få frö. :love:
 
Den här ruffsiga killen - Bullen - har nog bara varit med i tråden en gång innan. Han är inte speciellt rädd av sig men kommer bara fram om det inte är trängsel (och det är det ju jämt) men när jag fick syn på att han satt sig mitt i en kruka var jag tvungen att gå fram och ta kort!
Så söt: :love:
08.jpg
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Jättehungrig katt
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp