Bukefalos 28 år!

DVD på datorn - hur?

Sv: DVD på datorn - hur?

Hänger på tråden. Jag har en DVD-spelare, men sen jag installerade XP så går det inte att se nått. Krävs väl antagligen en uppdatering, men vad?
 
Sv: DVD på datorn - hur?

enligt dom där jag köpte datorn (för 2 år sen) så ska det gå att spela dvd-skivor, men jag vet bara inte hur :confused:
 
Sv: DVD på datorn - hur?

Det borde stå på spelaren. Kolla på vagnen som kommer ut som du lägger CD-skivor i, det står DVD på den om det går. Tror det gör det på alla.
 
Sv: DVD på datorn - hur?

Windows Media Player/spelare ska kunna spela upp dvd.

har du ens försökt?

Om de inte fungerar vill jag rekomendera det här programmet. Bara att klicka på den blåa texten "Download now" och du har ett gratisprogram som kan spela upp alla typer av filmer (nästan).

Good lycka dåra!
 
Sv: DVD på datorn - hur?

Nä, självklart har jag inte försökt, jag bara hoppas att det inte funkar *suck*

Har kollat nu och den påstår att ingen kompatibel DVD-avkodare har installerats på datorn
 
Senast ändrad:
Sv: DVD på datorn - hur?

precis, då är det dags att klocka på länken här ovan. installera den spelaren och du kan titta på dina mulle-filmer :p

HÄR ÄR PROGRAMMET
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: DVD på datorn - hur?

Du har väl en programskiva till DVD:n?

Kör den, funkar det inte ändå får du hämta uppdateringar av programmet på nätet.
 
Sv: DVD på datorn - hur?

Nope, ingen programskiva. Det end ajag har är en diskett. Datorn är köpt med Win Me i och jag fick inte med mer än så (4-5 år sen nu)
 
Sv: DVD på datorn - hur?

vad var det för fel som inte var rätt då? :confused:
 
Sv: DVD på datorn - hur?

Win-DVD eller PowerDVD är två utmärkta program som brukar medfölja DVDspelare när man köper dom i affären. Finns annars att ladda ner från DC++.
 

Liknande trådar

Hemmet En anhörig till mig har idag en ca 20 år gammal "dum"-TV och en DVD-spelare med inspelningsbar hårddisk inkopplad via HDMI. Hen streamar...
Svar
3
· Visningar
345
Senast: lytesout95
·
Tjatter På grund av brist på ork tror jag att jag kommer att fira jul med katten i år i min stuga istället för med familjen på en annan ort. Men...
Svar
11
· Visningar
654
IT & mobiler Finns det någonstans i datorn där man kan ändra så att vid radbyte de små bokstäverna fortsätter automatiskt? Inte ändrar till stor...
Svar
6
· Visningar
360
Senast: Rie
·
Tjatter Jag ligger ofta på soffan och lyssnar på musikvideos på youtube i datorn. Ibland pausar uppspelningen, eller så är det för mycket reklam...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 359
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp