Dygnet runt öppet Djursjukhus i Västernorrland?

Viva

Trådstartare
Om man utgår från Örnsköldsvik borde väl Sundsvall vara det närmaste? Sen finns det väl Distriktsveterinärer men det känna som ett osäkrare alternativ.
 
Om man utgår från Örnsköldsvik borde väl Sundsvall vara det närmaste? Sen finns det väl Distriktsveterinärer men det känna som ett osäkrare alternativ.

Är det smådjur så är det väl andra prioritering hos distriktarna jämfört med lantbruksdjuren som inte går att förflytta till djurkliniken...
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Fem månader efter att veterinärjouren i Västervik och Vimmerby fick stänga har Distriktsveterinärerna nu återigen öppet dygnet runt –...
Svar
0
· Visningar
172
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund Jag är trött på att behöva snurra runt min egen axel för att det helt enkelt inte finns plats för mer. Idag har vi en 180 cm bred säng...
2
Svar
32
· Visningar
1 922
Senast: SiZo
·
Övr. Hund Inser att det kanske inte finns något bra svar på min fråga men tänker att om någon har nåt bra tips så är det här på Buke i alla fall...
Svar
16
· Visningar
1 135
Senast: Snurrfian
·
Övr. Djur Äntligen har drömmen om ett eget hus gått i uppfyllelse och därmed måste självklart ett gäng ankor flytta hit! Men jag läser och lär...
Svar
8
· Visningar
1 577
Senast: Ainon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV
  • Att ångra en valp

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp