Dynor till utemöbler, vart finns de jag söker?

Vogue

Trådstartare
Jag letar efter 6st dynor till utemöbler, i vitt eller ljus beige men får absolut inte gå över till en "gul gräddig" nyans.

Pris spelar ingen roll bara jag får färgen jag söker samt skall vara i denna modell:

(Inte exakt de möblerna eller den färgen, men modellen är densamma, googlade på "positionsdyna" och fick upp detta men hittar fan inte själva dynan
:rage::p

31161
 
Kollat på rusta? Där köpte vi beiga dynor förra året.


Ska kolla där, tänkte att dom bara hade typ blommiga
:rofl:
men det fanns flera fina som skulle kunna vara i passande modell, ska ta mig en tripp dit, tack för tipset :up::up:
 
Vanliga positionsdynor är 50 cm i bredd, vill du ha bredare ska du titta på dynor till äldre trämöbler eller hammock (en del varuhus har dock smalare hammock så kolla alltid måtten ändå). Dock är de bredare dynorna normalt även tjockare.
Fritab är en dyntillverkare som har ett stort utbud av dynor i olika storlekar och kvalitéer (det finns stora skillnader i både tyg och stoppning kvalitetsmässigt), gå in på deras hemsida och kolla. Där ska även finnas lista på återförsäljare.
Även Brafab och som några nämnt Hillerstorp har den bredare modellen på dynan men inte lika många färger att välja på som Fritab, då Fritab nästan enbart sysslar med dynor.

/ Före detta försäljare av trädgårdsmöbler
 

Liknande trådar

J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 322
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Black & tan?
  • Papegojor och liknande
  • Vi med Chinese crested

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp