Dyón Glengordon Collection (träns)...

Sv: Dyón Glengordon Collection (träns)...

Jag gillar färgen. Jag har inte råd att kopa träns for 2500:- så då får man noja sig med lite småfel.
Hade helst inte velat haft vegetabiliskt läder men jag gillar designen.
Frågan är om tabacco-flugan kommer hålla sig så länge till?
 
Sv: Dyón Glengordon Collection (träns)...

Tränset var skitsnyggt, speciellt på din pärla :)
Men pannbandet var ju skitfult iaf.
 
Sv: Dyón Glengordon Collection (träns)...

Jag har två svarta sådana träns. Kan fixa kort om du vill.
Är nöjd med dem hittills. Tycker de är helt ok. Man får bra kvalitet i förhållande till vad man betalar.
 
Sv: Dyón Glengordon Collection (träns)...

Är det Bayard-modellen på det ena? :)
Vire kanon om du ville fixa bilder! :bow:
 
Sv: Dyón Glengordon Collection (träns)...

Breccia_ skrev:
Leverantören i Belgien har börjat sjabbla bort sig helt (igen) och saker man som inte finns på lager från Dyón ska man bara inte beställa som det är just nu.
Nej, tydligen inte. Men det visste jag ju inte i december när jag gjorde beställningen. :( Hade jag vetat det här hade jag aldrig beställt ett! Nu har jag väntat så himla länge att om tränset är OK när det kommer köper jag det.

//Alice
 
Sv: Dyón Glengordon Collection (träns)...

Smaken är ju som baken, men jag är verkligen allergisk mot röd/brunt läder! Rött hår med för den delen :smirk:
 
Sv: Dyón Glengordon Collection (träns)...

Jag sa väl inte att den var ful heller....? :p Jag gillar också brunt, har det på hopp-utrustningen...
 
Sv: Dyón Glengordon Collection (träns)...

Ok, här kommer bilderna.

r_1.jpg

Lite konstig vinkel kanske:
r_2.jpg
 
Sv: Dyón Glengordon Collection (träns)...

Inte?? Vad konstigt, jag ser dem ju både här och på platsen där jag lagt upp dem.
 
Sv: Dyón Glengordon Collection (träns)...

visste varken jag eller min vän, hon beställde sina långa chaps (normalstorlek, inget uppsytt efter henne alltså) i början av september o jag mina i oktober/november.
mina kom dan innan julafton... massa trassel med Belgien!
 
Sv: Dyón Glengordon Collection (träns)...

Jag mailade Henrikssons, och dom bekräftade problemen från leverantören.
Dom skulle dock få in en leverans med tränsen snart.
 
Sv: Dyón Glengordon Collection (träns)...

Lånar...

Hur bra kvalité är det egentligen på Dyon GC tränsen? Att det inte är lika bra som de dyrare Dyon förstår jag, men är Dyon GC bättre/sämre/likvärdiga med andra träns för 500-600 kr (från t ex Hööks)?
 
Sv: Dyón Glengordon Collection (träns)...

Russis skrev:
Lånar...

Hur bra kvalité är det egentligen på Dyon GC tränsen? Att det inte är lika bra som de dyrare Dyon förstår jag, men är Dyon GC bättre/sämre/likvärdiga med andra träns för 500-600 kr (från t ex Hööks)?

Puttar upp frågan! :)
 
Sv: Dyón Glengordon Collection (träns)...

jo, det trodde Hästgallerian oxå, "det kommer leverans på tisdag", "nästa tisdag" och "nästa tisdag" ;)
lessnade på o höra det. ja kommer aldrig mer beställa nåt från Dyón hur mkt jag än älskar sakerna. jag tar det som finns eller nåt annat.
 
Sv: Dyón Glengordon Collection (träns)...

Breccia_ skrev:
jo, det trodde Hästgallerian oxå, "det kommer leverans på tisdag", "nästa tisdag" och "nästa tisdag" ;)
lessnade på o höra det. ja kommer aldrig mer beställa nåt från Dyón hur mkt jag än älskar sakerna. jag tar det som finns eller nåt annat.
Instämmer helt!!!!
I tisdags sa jag till den stackars kvinnan i affären (tycker synd om henne, det är ju inte hennes fel, men vad ska hon göra???) att nu har de strulat så förb att de nästan får gå ner lite i pris alt kompensera på annat sätt. Hon höll med, men trodde inte att de skulle göra det. :D Tror inte jag heller, men hon skulle fråga iaf. ;)

//Alice
 
Sv: Dyón Glengordon Collection (träns)...

det är så tråkigt, mänskorna där nere är suveräna i perioder sen typ... dör dom :crazy: dom slutar skicka det som ska skickas, oavsett om det är måttbeställt eller standard.
så hemskt synd att sakerna är så underbara :p

farouk; nääe ja e inte tråkig, bara ärlig o försöker förbereda dig på väntan om belgien sagt att dom skickat :angel:
 
Sv: Dyón Glengordon Collection (träns)...

En liten parentes.....IDAG KOM TRÄNSET!!! :bump: Hoppas nu innerligt att det är så fint som jag hoppas så att det var värt dom där månadernas väntan! :smirk:

//Alice
 
Sv: Dyón Glengordon Collection (träns)...

Köpte ett svart Glengordon Bayard igår.Superfint på mina hästar.Tycker jag fick bra kvalitet i förhållande till priset.Gav 595:- -5% rabatt!
Så jag tycker att jag fyndat.
Nu gäller det att den andra damen tillfrisknar(akut halt igår,troligen hovböld,hovslagaren skall kolla henne imorgon,så får hon också ett efter nästa lön!
Dock tycker jag de var lite små i storleken.Provade först ett ponny,men fick köra och byta till ett full(cob var slut och vågar inte beställa efter att ha läst om era andras problem).
I alla fall kanonnöjd hittills,men ska bara användas till tävling!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tillhör en generation som växte upp med engångsbindor och tamponger som mensskydd. Alla miljövänliga flergångsalternativ som finns...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 219
Senast: Rosett
·
Övr. Hund Med flock menar jag 3 eller fler hundar. Vad tycker du är det bästa och det sämsta med att ha en flock hundar? Är din flock homogen...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 181
Senast: igbest
·
Utrustning Ska köpa ett nytt ländtäcke inför vintern och vill gärna ha lite tips! Vill ha: - Fleece eller ull i bra kvalitet, alternativt ngt...
2
Svar
24
· Visningar
2 073
Senast: Harmomini
·
R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
5 519
Senast: LaMagia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare
  • Vi som letar häst II

Omröstningar

Tillbaka
Upp