Dyón Glengordon Collection (träns)...

F

Farouk

Någon som har testat något av dessa träns från Dyón (modell "Rox de Lux"/"Bayard")?
Är det samma kvalité som på de dyrare varianterna?
Berätta gärna om era egna erfarenheter! :)
 
Sv: Dyón Glengordon Collection (träns)...

Vil oxo vite :)
 
Sv: Dyón Glengordon Collection (träns)...

nej, de känns billigare än de dyrare dyontränsen, men är mycket fina för sitt pris!
 
Sv: Dyón Glengordon Collection (träns)...

jag har det!
Har bara haft det i några dagar. men det är väl värt pengarna mjukt o fint direkt. o verkar vara bra kvalité...Kan visa bilder på det sen om du vill..(det ser ju oftast lite annorlunda ut IRL än på produktbilder..)
 
Sv: Dyón Glengordon Collection (träns)...

Kanonbra! :bow:
Du kan gärna lägga in bilderna i tråden :)
 
Sv: Dyón Glengordon Collection (träns)...

Hur mycket kostar ett sånt träns? är sugen på nåt nytt till horsie :p
 
Sv: Dyón Glengordon Collection (träns)...

Jag beställde ett (svart) den 29 december och väntar fortfarande!!!! :mad: Butiken där jag beställde har ringt x-antal gånger till grossisten/leverantören och tjatat. Sista budet från lev är att det kommer på tisdag nästa vecka! Visste jag detta hade jag avstått från att beställa ett....tydligen så har de 2 mån levtid på dessa träns från leverantören sida.

Men det jag klämt på i butik har varit av mkt god kvalitét för det priset. Antar dock att de dyrare är av högre kvalitét.

//Alice
 
Sv: Dyón Glengordon Collection (träns)...

595:- betalade jag för mitt...

BILD...(jag har extra fårskinnsnosludd..)
dyon.jpg
 
Sv: Dyón Glengordon Collection (träns)...

Så snyggt det var! Passar superbra på din häst! :-)
Vilken webbutik säljer det?
Finns andra delar att kopa till, brosta, martingal osv?
Jag är ganska petig med det där att ha allt i samma.. haha. Usch.
 
Sv: Dyón Glengordon Collection (träns)...

Måste ha ett sånt! Såg på matchande benskydd också.. men tabacko ska utgå? Tror du det gäller tränsen också?
 
Sv: Dyón Glengordon Collection (träns)...

provider skrev:
Måste ha ett sånt! Såg på matchande benskydd också.. men tabacko ska utgå? Tror du det gäller tränsen också?

Det är det jag är lite orolig för :crazy:
Det stod (på Henrikssons) att tränsen skulle utgå, men nu står det inte längre.
 
Sv: Dyón Glengordon Collection (träns)...

nää, vad jag har hört så var dom slut ett tag i somras för lädret inte höll måttet. men nu är det utbytt..

Men skydden är ju inte riktigt samma färg, eftersom skydden inte är GG utan ska vara i samma naysns som de dyrare tränsen..
 
Sv: Dyón Glengordon Collection (träns)...

Jag tycker att färgen "tabacco" på de tränsen är rätt så uggly...de är ju så röd-bruna! Men svart är säkert jättefina! Var egentligen innne på att köpa ett i tabacco i förhoppning att det skulle matcha min appalosa sadel, men yyäääccck vad det skulle se illa ut :crazy:
Annars är ju själva modellen fin! :d
 
Sv: Dyón Glengordon Collection (träns)...

Ingen som har modellen Bayard?
Är lite nyfiken på hur tjock nosgrimman egentligen är. :p
 
Sv: Dyón Glengordon Collection (träns)...

Leverantören i Belgien har börjat sjabbla bort sig helt (igen) och saker man som inte finns på lager från Dyón ska man bara inte beställa som det är just nu.
 
Sv: Dyón Glengordon Collection (träns)...

den är fin, finare än den andra modellen :) . Den är ungefär 1½ cm...har den som sagt inte själv men har klämt, känt och tittat i affärerna...men som sagt, färgen :cool:
 
Sv: Dyón Glengordon Collection (träns)...

Snyggt, men jag gillar Inte pannbandet, ser ut som western-pannband ju... :p Färgen verkar vara mer brun/orange/ljusare i verkligheten tycker jag? Tränsen jag sett på bild är mer rödbruna?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tillhör en generation som växte upp med engångsbindor och tamponger som mensskydd. Alla miljövänliga flergångsalternativ som finns...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 108
Senast: Rosett
·
Övr. Hund Med flock menar jag 3 eller fler hundar. Vad tycker du är det bästa och det sämsta med att ha en flock hundar? Är din flock homogen...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 156
Senast: igbest
·
Utrustning Ska köpa ett nytt ländtäcke inför vintern och vill gärna ha lite tips! Vill ha: - Fleece eller ull i bra kvalitet, alternativt ngt...
2
Svar
24
· Visningar
2 056
Senast: Harmomini
·
R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
5 416
Senast: LaMagia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp