Dyon la cence bettlöst träns

ylvalill

Trådstartare
Är det någon som har testat ett Dyon la cence bettlöst träns? Funderar på om jag skulle köpa ett sådant till min häst som försenad julklapp. Nu verkar det ju äntligen ha kommit även i svart. :) Läste testet i Ridsport för ett par månader sedan och där fick det ju bra betyg men alltid intressant att höra fler erfarenheter. Tänker tex på hur det är i storleken?
 
Är det någon som har testat ett Dyon la cence bettlöst träns? Funderar på om jag skulle köpa ett sådant till min häst som försenad julklapp. Nu verkar det ju äntligen ha kommit även i svart. :) Läste testet i Ridsport för ett par månader sedan och där fick det ju bra betyg men alltid intressant att höra fler erfarenheter. Tänker tex på hur det är i storleken?
 
Är det någon som har testat ett Dyon la cence bettlöst träns? Funderar på om jag skulle köpa ett sådant till min häst som försenad julklapp. Nu verkar det ju äntligen ha kommit även i svart. :) Läste testet i Ridsport för ett par månader sedan och där fick det ju bra betyg men alltid intressant att höra fler erfarenheter. Tänker tex på hur det är i storleken?
Jag fick lov att gå ner en storlek på mitt svarta från Full till Cob. Har inte hunnit prova det än, men passformen bakom öronen blev inte optimal som på deras bild tyvärr, svängen blev bakom örat på både Full och cob, ska försöka passa in det bättre, beror väl på huvudet på hästen iof.
 
Det här är Full
 

Bifogade filer

  • IMG_20210104_180911.jpg
    IMG_20210104_180911.jpg
    334,8 KB · Visningar: 162
Remmen under ganachen har jag knäppt fel 🙈
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20210104_181234_com.google.android.googlequicksearchbox.jpg
    Screenshot_20210104_181234_com.google.android.googlequicksearchbox.jpg
    188,9 KB · Visningar: 161
Är det någon som har testat ett Dyon la cence bettlöst träns? Funderar på om jag skulle köpa ett sådant till min häst som försenad julklapp. Nu verkar det ju äntligen ha kommit även i svart. :) Läste testet i Ridsport för ett par månader sedan och där fick det ju bra betyg men alltid intressant att höra fler erfarenheter. Tänker tex på hur det är i storleken?
Köpte du ett? Är själv sugen så vore kul med en utvärdering 😊
 
Haha ja kanske det oxå 🙈

Japp, ditt nackstycke är bak och fram. Det är nog därför det blir konstigt. Kolla även på remmarna till sidostycket och käkremmen så ser du att sidostycket ska "gå ut" från nackstycket över käkremmen. Även det kommer att bli rätt om du vänder på nackstycket.
 
Jag fick lov att gå ner en storlek på mitt svarta från Full till Cob. Har inte hunnit prova det än, men passformen bakom öronen blev inte optimal som på deras bild tyvärr, svängen blev bakom örat på både Full och cob, ska försöka passa in det bättre, beror väl på huvudet på hästen iof.
Ah, vad bra om de är stora i storleken.:D Min häst behöver ofta x-full och det finns ju inte i detta, men det kanske kan funka i alla fall då.
 
Nuså sitter det bättre 😊 Du kan nog köpa Full, dom är väldigt reglerbara, har tagit upp ganska många hål trots att det här är Cob. Inte så snyggt med "Konsum" logga fram på nosen, men annars riktigt fint 😆
 

Bifogade filer

  • IMG_20210125_164138.jpg
    IMG_20210125_164138.jpg
    274,7 KB · Visningar: 75
Nuså sitter det bättre 😊 Du kan nog köpa Full, dom är väldigt reglerbara, har tagit upp ganska många hål trots att det här är Cob. Inte så snyggt med "Konsum" logga fram på nosen, men annars riktigt fint 😆
Ska nog sänka ner det lite ser jag nu. Har inte hittat svarta tyglar, mejlat Skara Hästsport få se om dom kan ta hem det.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Så dök det då äntligen upp två kallelser till anställningsintervjuer - efter dryga 2 månads jobbsök. Jag ÄLSKAR att gå på...
Svar
11
· Visningar
1 645
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ börjar bli tokig... har sån inre rastlöshet jämt som jag får svårare o svårare o hantera. det har kommit gradvis o blivit mkt värre sen...
Svar
2
· Visningar
3 409
Senast: vtok
·
Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 026
Senast: Ramona
·
Relationer Jag vet verkligen inte hur jag ska bemöta min pappa längre. Han är ständigt sur, bitter och tycker extremt synd om sig själv. För ett...
2
Svar
23
· Visningar
7 656
Senast: Lipperta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp