Bukefalos 26 år!

E: Irco Marco ??

B

**BORTTAGEN**

Finns det någon sida på nätet där man kan hitta Irco Marcos samtliga avkommor? :confused:

:banana:

ameo

Moderator
Nej, det gör det troligtvis inte. Irco Marco har ju inte ens nån egen hemsida, vad jag vet... Och med tanke på att han har betäckt totalt ca 775 ston så borde det finnas ganska många avkommor efter honom, tror inte att någon skulle orka att lista ALLA dessa någonstans... De finns möjligtvis tillgängliga i ASVHs (interna) databas...

Liknande trådar

Avel Hej! Importerade ett 4 st f 2016. Hon ska vara efter e: Letter Land. u: Castlebanny clover. Ue Clover Echo. ee: Guidam. Men hittar...
Svar
12
· Visningar
1 037
Bukefalosnyheter Sedan bytet av server för ca en månad sedan har viss e-post som skickats från servern inte kommit fram, en del har kommit fram som de...
Svar
0
· Visningar
159
IT & mobiler Hur gör jag för att klassa något som skräppost i gmailen? Hittar att jag kan skapa filter men där finns bara alternativet att aldrig...
Svar
12
· Visningar
371
Avel Som de flesta kanske sett så ”efterlyser” SWB hingstar ur Irco Marcos blodlinje då den är på väg att bli utdöende. Finns tydligen bara...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 165

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision song contest 2022 FINAL!!
  • Vinterföräldrar 21/22 del 2
  • Vad gör vi? CLIII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat