E-mail adress???

M

mirandis

Jag har just nu en e-mail adress på home.se, men jag är fruktansvärt missnöjd med deras service på sistone. Varannan dag har de driftfel och servern repareras. Detta kan pågå i flera dagar och ibland i hela veckor, utan att man kan komma åt sin mail. Den senaste månaden har mailen legat nere mer än vad den har fungerat så nu har jag lessnat! :mad:

Jag behöver en e-mail adress som jag kan lägga in i Putlook express, dvs INTE en web-baserad adress. Det får visserligen gärna vara webbaserad också så att man kan läsa mailen på webben om man är utomlands osv.

Så, någon som vet en driftsäker mailserver där man kan få en mailadress som man kan läsa av både i outlook och på webben?? :confused:
 
Sv: E-mail adress???

Gmail!

Visserligen är den reklamfinansierad men det jag har sett av reklamen är en liten remsa längst till höger så den har jag inte blivit störd av, så det ska nog inte vara ett problem. Fungerar bra med outlook och du kan läsa mailen på webben. Har inbjudningar över så pm:a din mailadress så skickar jag en.
 
Sv: E-mail adress???

Jag har oxå home och är fruktansvärt trött på att det inte fungerar som det ska, varken att ladda hem mailen eller att skicka dom. men vad ska man göra...
 
Sv: E-mail adress???

Har du någon mera till övers:o
 
Sv: E-mail adress???

mirandis skrev:
Jag har just nu en e-mail adress på home.se, men jag är fruktansvärt missnöjd med deras service på sistone. Varannan dag har de driftfel och servern repareras. Detta kan pågå i flera dagar och ibland i hela veckor, utan att man kan komma åt sin mail. Den senaste månaden har mailen legat nere mer än vad den har fungerat så nu har jag lessnat! :mad:

Jag behöver en e-mail adress som jag kan lägga in i Putlook express, dvs INTE en web-baserad adress. Det får visserligen gärna vara webbaserad också så att man kan läsa mailen på webben om man är utomlands osv.

Så, någon som vet en driftsäker mailserver där man kan få en mailadress som man kan läsa av både i outlook och på webben?? :confused:
Jag är också fruktansvär trött på home och deras strul men jag har en bra adress där så jag vill inte byta. Däremo så har kjag sen sray mail som komplement när det inte fungerar och den är de sällan fel på. Går at både ladda hem och läsa på nätet.
 
Sv: E-mail adress???

Hej!

Jag vore evigt tacksam om du kunde hjälpa mig med en såndär inbjudan till den där mailen som du pratade om! Kanske får jag äntligen en mail som funkar då :smirk:

Min mailadress är: miss_understood@home.se (om jag nu lyckas få hem mailet!) :p

Tack på förhand!

MvH Mirandis
 
Sv: E-mail adress???

Vet någon hur jag kan läsa mina mail på outlook express från en annans data?//bonny
 
Sv: E-mail adress???

Det behövs inte längre:D
Jag hittade en annan;)
 
Sv: E-mail adress???

Det går inte längre. Jag fick instruktioner hur jag skulle göra, men då kom det upp en ruta att den tjänten inte längre gäller.
Så det fungerar nog bara för dom som redan gjort det.... Eller om man har betalvarianten förståss...
 
Sv: E-mail adress???

På gmail kan du under Inställningar vidarebefordra mailen till en annan adress (exvis i Outlook alltså). Har själv inte gjort det men det funkar säkert, allt annat med gmail gör det ju. Den är skitbra.
 
Sv: E-mail adress???

Cheiron skrev:
Gmail!

Visserligen är den reklamfinansierad men det jag har sett av reklamen är en liten remsa längst till höger så den har jag inte blivit störd av, så det ska nog inte vara ett problem. Fungerar bra med outlook och du kan läsa mailen på webben. Har inbjudningar över så pm:a din mailadress så skickar jag en.

gmail är det ända som gäller :
:bow: :bow: :bow: :bow: :bow:
vad får man på webben typ 2.6 GB utrymme :):)

pma så bjuder ja oxå in :P
 

Liknande trådar

Äldre Fick detta på mailen och undrar om någon går på sånt här längre och betalar in summan det som står nästan längst ner " m, de enda pengar...
Svar
5
· Visningar
1 400
Senast: Billy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp