maiagull

Trådstartare
Jag undrar om det är nån mer än jag som ger det. Alla verkar ju göra foderstater i parti och minut, jag tycker att det funkar bra.
 
Min förra sköthäst fick det under en period, om jag minns rätt funkar det väl bra på hästar som är känsliga för havre :confused: Men han fick massa olika foder så jag vet inte om jag har blandat ihop det med något annat. Men jag såg att det såldes på Granng. iaf. Har för mig att det funkade bra på honom men det var väl inte så vidare billigt antar jag.
 
det innehåller allt :smirk:
utom hö, :D
fast jag kommer inte ihåg exakt. Har inte läst på påsen sen i våras.
 
Då tycker jag att du ska göra det och sedan skriva här vad det innehåller. (Det är fult att göra människor nyfikna! *bad karma*)

Har du samma hökvalitet nu som i våras?
 

Liknande trådar

Hästvård Funkar det faktiskt? Vad har ni för erfarenheter av detta? Finns ju massor av företag som pratar om detta, men jag undrar, funkar det...
Svar
17
· Visningar
1 238
Senast: Fiorano
·
Fritid När jag var ungefär 12-13år gick jag något år eller två kurser i tävlingssimmning, det dödade effektivt all glädje även i den...
2
Svar
20
· Visningar
950
Senast: Badger
·
L
Hat
Relationer Dethär kanske är en konstig fråga så ursäkta då. Men jag undrar om ni hatar någon? Eller har gjort nångång? Alltså jag menar inte som...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
2 932
Senast: LiviaFilippa
·
Hästvård Hej! Jag undrar över en sak. Min sambo jobbar på ett stort värmeverk och de använder ren beckolja i sitt jobb. Jag har kollat på ren...
Svar
2
· Visningar
469
Senast: Empalie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp