Bukefalos 26 år!

Edinburgh dressyr

Känner flera som har Edinburgh, bla min tränare. Hon är väldigt nöjd med den och haft Edinburgh på sina senare hästar. Jag har ridit i hennes och den är oerhört bekväm! :love: Alla jag känner som har sådan är nöjda, och det gäller även deras hästar. :)

B

breccia

Våran som vi köpte ny kostade 15-16´000,-
Det är en väldigt bekväm sadel för ryttaren men den är inte rak, vilket gör att när hästen har musklat ur den (om du förstår vad jag menar) så ligger den och vippar fram och tillbaka och hindrar hästen från att muskla sig eller så blir den ojämnt musklad. Jag känner lika många nöjda som missnöjda och om jag var du skulle jag satsa på en med rak sadel som ex. Morris&Nolan, Frank Bains etc.

Liknande trådar

Samhälle Det jag tycker är tråkigt dock är att vissa partier verkar jämföra V med SD som att de vore på likadana ställen på sina motpoler. Jag...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
3 323
  • Artikel
Hästnyheter Tysklands Isabell Werth fortsätter att toppa världsrankningen i dressyr och Patrik Kittel är fortfarande högst rankad svensk. Det är små...
Svar
0
· Visningar
188
Skola & Jobb Någon som gör det här? Såg att det fanns en ledig tjänst nu och överväger att söka den, måste hitta något annat än nuvarande. Vad har...
Svar
3
· Visningar
584
Tjatter Det finns en Fanta med hemlig smak, färgen är blå. Köpte en idag för att testa men den var inte god, känns som om de har blandat ihop...
2
Svar
27
· Visningar
5 013

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi CLIX
  • Vägen ur drogerna.
  • Vad läser du just nu? Del 8

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #7