Edingburgh och Sabre sadlar

D

Domaren

har tagit hem två beagnade dressyrsadlar idag av dessa märken, vad har ni för åsikter om dem??

Ska prova dem på hästarna i morgon.
 
Själv älskar jag å rida i Edinburgh, är på jakt efter en själv men det är inte lätt å hitta en begagnad på 16,5'' :mad:
Så himla skön sadel, sen sitter man hur bra som helst i dem! "Sammanfattning" - :love:
 
jag vill bara fråga en sak om din bild.. är det på en tävling på Tungelsta ville bara veta. känner igen hästen lite.. =) :confused:
 
Ja det är det, och hästen är från ridskolan. Tävlingen var för ett år sedan :smirk:
 
jag har ridit i två olika sadlar.. den ena var helt hopplös, låste knäna kändes det som.. ägaren tilld en sadeln hade alltid ridsår efter att ha tränat i den.. Den andra jag red i, var mycket trevligare, inte alls samma låsning.. fråga inte vad det berodde på.. vet inte riktigt.. får köpa med den till hästen om jag vill
 
okej var med min kompis som tävlade där för ett år sen också. :cool:
jag tycker inte om edingbhurg eller hur de nu stavades..
 
har tagit hem två beagnade dressyrsadlar idag av dessa märken, vad har ni för åsikter om dem??

Ska prova dem på hästarna i morgon.

ME LOOOOOOVE :love: Edingburgh :love:, hade en tills hästen musklade om sig. Sålde den och saknar den än idag :cry: :cry:.
 
Den låg lika illa den på hästarna så den gick också bort, men båda var sköna att sitta i på "bocken".
 

Liknande trådar

Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
3
· Visningar
336
Senast: Fiorano
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Vill veta om det är den som gör mig så irriterad och stressad så ska prova vara utan idag och några dar till. Plus att jag tagit den...
Svar
1
· Visningar
185
Senast: Rosett
·
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en...
2
Svar
29
· Visningar
1 197
Senast: iNHALE
·
Utrustning Några tips om vart jag ska börja leta? Provade en prestige golden star i bom 37 som blev för smal. Har även lagt på en prestige hippos...
Svar
19
· Visningar
955
Senast: Anna-KarinO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hage
  • Fjordingtråden

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp