Effekter av träning

Är det någon som använder sig av "Gympa med Sofia" programmen? Vad tycker ni om dem?
Jag har börjat lite grann. Tycker de är bra. Tillräckligt korta för att man ska göra dem och går att göra lättare/svårare utifrån sina egna förutsättningar. Har en kompis som tränar aktivt på gym men ändå tycker hon får något ut av programmet.
 
  • Gilla
Reactions: tgd
Tack för påminnelsen om Jympa med Sofia! Jag sitter hemma ganska mycket och det känns som en perfekt grej att köra på typ lunchrasten för att komma ifrån jobbet och röra lite på sig :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har ADD och autism och har aldrig förstått tjusningen med fysisk ansträngning - i stunden är det enbart obehagligt. Träning hänger...
2
Svar
27
· Visningar
1 717
Senast: Mkb
·
  • Låst
Hemmet Med tanke på tros-tråden och hur ofta man byter dessa: Hur ofta byter ni badhanddukarna? Alltså de som används i badrummet efter dusch...
11 12 13
Svar
257
· Visningar
8 549
Senast: Hedinn
·
Kropp & Själ Hej! Senaste veckorna har gymma vid 9/10 tiden på fm vilket jag tycker är väldigt bekvämt i sig. Men problemet är, jag blir SÅ trött...
Svar
5
· Visningar
523
Senast: Seaside
·
Kropp & Själ Jag måste börja träna. Är sjukt otränad med usel kondition. Verkligen usel och väger klart mer än jag borde göra. Behöver tips på bästa...
2
Svar
28
· Visningar
1 577
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp