Bukefalos 28 år!

Efter år av kamp

Kattennizze

Trådstartare
Efter många års kämpande, 15 kg viktnedgång, och bl a ett utomkvedshavandeskap är jag nu gravid. Jag har till och med sett det lilla livet på ultraljudet och hjärtat slår! Men jag vet att missfallsrisken fortfarande finns, jag har haft en kraftig blödning redan, men det måste vara en envis liten rackare därinne! Och tänk att graviditeten nu äntligen är i livmodern och inte någon jäkla äggledare.
Jag ska nu försöka glädjas åt detta, och inte bara tänka i katastroftermer hela tiden...
Jag har gjort fryst embryotransfer och detta var mitt första försök, efter det färska då som misslyckades. Känner mig stolt över att min kropp ändå fungerar trots allt.
 
Sv: Efter år av kamp

Tack tack!! Det är så omtumlande bara att ta till sig, jag menar jag är ju 36 år till sommaren och jag och maken hade väl ställt in oss på ett liv utan barn, men det finns alltså en chans för oss ändå!
 
Sv: Efter år av kamp

Grattis! :bump:

Det är lätt att ta det för givet för oss som bara hade sex typ en gång ungefär runt ägglossningen och så blev vi gravida. Jag håller alla tummar och tår för att bebisen är så envis som den verkar och kommer ut hel och frisk om ett par månader!
 
Sv: Efter år av kamp

GRATTIS GRATTIS:bump:
Åhh vad roligt!! Det kommer gå finfint ska du se!

Grattis än en gång!
 
Sv: Efter år av kamp

Åh jag vet inet om det är amningshormoner men jag grät en skvätt av ditt inlägg :cry: Jag har också haft det svårt men inte lika svårt som du. Nu har jag ÄNTLIGEN lyckats få en liten tjej. Så grattis grattis grattis och jag håller alla tummar och tår för dig/er !!
 
Sv: Efter år av kamp

Stort grattis! Och FET som kan vara ratt svart att lyckas med, sa verkligen bra jobbat!! Njut av graviditeten!!
 
Sv: Efter år av kamp

Det är lätt att ta det för givet för oss som bara hade sex typ en gång ungefär runt ägglossningen och så blev vi gravida.

Detta fascinerar mig varje gang det hander :D
VARFOR har folk behovet av att framhava sin egen fertilitet till de som har kampat :confused:
Det ar ett ytterst vanligt fenomen och jag fattar fortfarande inte varfor...
 
Sv: Efter år av kamp

Jag tror att det beror på att de som har lätt för att bli gravida tänker ett varv till på att de har tur och hur hemskt det vore om det inte varit så. Jag tror inte meningen är att kasta det i ansiktet, jag tror bara det är en ödmjuk reflektion. Även fast det såklart är jobbigt att höra när man själv sörjer för att det är svårt ...
 
Sv: Efter år av kamp

Vad intressant att FET är svårt att lyckas med, hur kommer det sig egentligen?
Är det ok om jag frågar med vilken metod som till slut fungerade för er?
 

Liknande trådar

Relationer Du var som ett gift som spred sig genom varenda ven i min kropp. När du kom in i mitt liv så tappade jag allt annat. Det fanns bara du...
2
Svar
23
· Visningar
2 309
Senast: Miran
·
E
Gravid - 1år Har sett måååånga trådar i detta ämne, men trodde väl aldrig jag skulle starta en själv ;) Förra veckan hade jag ÄL och av en slump...
2
Svar
28
· Visningar
4 641
Senast: ebba85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp