Efter ha tittat på hemnet

Rie

Trådstartare
så ser det ut som om samma kvinna äger flertalet av de bostadsrätter som är till salu i grannstaden.

Hennes kappa, skor och väska av snyggt snitt hänger då i många hallar i alla fall.... :)
Det kan väl aldrig vara mäklaren som har ett "kit" med attiraljer som används....?
Jo, visst måste det vara så.
Men i en mindre/halvstor stad .- tror de inte att köparna se det?

Visserligen ska man ju sätta sina egna grejor i fantasin...men ändå.
Mäklaren kunde väl ha lite annat att variera med i så fall.
 
Jag har mer problem med den här bilden:
4733681.jpg


För det första, är det en möglig köttbit någon har glömt kvar eller ska det förställa bröd? Och tomaterna, hur kan den liksom hänga i luften? :confused:
 
så ser det ut som om samma kvinna äger flertalet av de bostadsrätter som är till salu i grannstaden.

Hennes kappa, skor och väska av snyggt snitt hänger då i många hallar i alla fall.... :)
Det kan väl aldrig vara mäklaren som har ett "kit" med attiraljer som används....?
Jo, visst måste det vara så.
Men i en mindre/halvstor stad .- tror de inte att köparna se det?

Visserligen ska man ju sätta sina egna grejor i fantasin...men ändå.
Mäklaren kunde väl ha lite annat att variera med i så fall.
Man kan ju anlita stylister. Och hyra möbler för visning.
De saker du nämner kanske ingår i det som de hyr?
 
Men alltså, "Säljarens sommarbilder" på balkongen, är det bara jag som tycker att det ser ut som det är snö ute? Och ljuset är exakt samma som på de andra bilderna?
Dvs inte alls "sommarbilder":D
 
Men alltså, "Säljarens sommarbilder" på balkongen, är det bara jag som tycker att det ser ut som det är snö ute? Och ljuset är exakt samma som på de andra bilderna?
Dvs inte alls "sommarbilder":D

Tänk nu på att det är i Luleå, det är inte säkert att sommaren är snöfri :p :D

Jag tycker mäklarens beskrivning var lite gullig, det var mycket superlativer och garaget var tydligen väldigt viktigt :rofl:
 
Senast ändrad:
Men vad är det för tomat ni ser hänga i luften? Jag ser bara kvisttomaterna i glasskålen och ser inget konstigt med dem?
Det måste vara ena rejäla kvistar, de kvisttomater jag har sett så brukar kristen inte kunna bära tomater rakt ut som den som sticker ut från skålen.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Efter julen köpte jag årets julklapp – ett aktivitetsarmband – i julklapp till mig själv. Jag tyckte att det verkade vara en lite kul...
Svar
0
· Visningar
342
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp