Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

efter hingstbetet

L

Love_energy

Det är inte tid ännu men ändå...

vad gör ni efter hingstbetet med era hästar?
vilken "träning"?

Stå på gången och all stallvård är redan klart (han är uppfödd på krafft milk så han är väldigt tillgiven och sälllskapssjuk så det var lika bra,

Sv: efter hingstbetet

Love_energy skrev:
Det är inte tid ännu men ändå...

vad gör ni efter hingstbetet med era hästar?
vilken "träning"?

Stå på gången och all stallvård är redan klart (han är uppfödd på krafft milk så han är väldigt tillgiven och sälllskapssjuk så det var lika bra,

Antar att det är en åring. Förutom stallvård brukar jag gå ut och gå med dem, de ska gå och stanna när jag vill, och så smått börja tömköra på rakt spår i en inhägnad paddock.

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5530 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Träning Jag själv gillar när det står står klart och tydligt vad jag ska göra med min häst om dagarna för att få en sån varierad träning som...
Svar
2
· Visningar
184
Foder&Strö Hej, sitter och försöker göra en ny foderstat till hästen då han bara tappar mer och mer i vikt. Veterinär har undersökt, tandläkare och...
Svar
13
· Visningar
370
Ridning Hej! Det är så att jag blivit en liten fegis gällande att rida ut på min häst. Aldrig varit några problem förr men sen fick jag min nya...
Svar
10
· Visningar
1 138
Hundavel&Ras En släkting till mig har länge pratat om att skaffa hund, superkul tycker jag. Hon har tittat mycket på blocket mest för skojs skull och...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 864

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kai Ken
  • Valp 2021

Hästrelaterat

Omröstningar