efter hingstbetet

L

Love_energy

Det är inte tid ännu men ändå...

vad gör ni efter hingstbetet med era hästar?
vilken "träning"?

Stå på gången och all stallvård är redan klart (han är uppfödd på krafft milk så han är väldigt tillgiven och sälllskapssjuk så det var lika bra,
 
Sv: efter hingstbetet

Love_energy skrev:
Det är inte tid ännu men ändå...

vad gör ni efter hingstbetet med era hästar?
vilken "träning"?

Stå på gången och all stallvård är redan klart (han är uppfödd på krafft milk så han är väldigt tillgiven och sälllskapssjuk så det var lika bra,

Antar att det är en åring. Förutom stallvård brukar jag gå ut och gå med dem, de ska gå och stanna när jag vill, och så smått börja tömköra på rakt spår i en inhägnad paddock.
 

Liknande trådar

Hästhantering Jag har en unghäst som backar ur transporten så fort jag försöker stänga bommen. Vi har tränat MYCKET, minst 2 gånger i veckan under fem...
2
Svar
21
· Visningar
1 838
Hästhantering Hej! Jag har sedan ett tag tillbaka varit medryttare på ett äldre sto som trots sin ålder är väldigt pigg och glad i ridningen. Hon går...
Svar
6
· Visningar
249
Foder & Strö Hej! Efter en tid i sjukhage har min häst tyvärr tappat en del i hull (varit lite stressad och då ätit dåligt) och behöver få upp henne...
Svar
11
· Visningar
394
Senast: Elo
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
4 481
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp