Efter sex?

Får alltid snuskgubbevibbar av dessa inlägg.
Dock rätt snuskig själv då jag aldrig duschat specifikt efter sex. Torkar väl av och duschar nästa morgon sängkläderna tvättas flera gånger i veckan ändå pga förutom sex även djur som sover i sängen :)
 
Jag bryr mig helt enkelt inte, ja det blir kladdigt, men det hör liksom till. Ligger kvar och myser så länge jag vill oavsett, alt. somnar om det är på kvällen.

Har varit med om killar som haft pappershanddukar vid sängen och blivit rätt förvånad över konceptet, men inser ju nu att det tydligen är vanligare än jag trodde.
 
Männen jag varit med har fått komma någon annanstans och städa upp efter sig. :) Eventuellt stänk kan jag leva med men jag vägrar ligga i 'blöta fläcken'.
Varför har du sex med dom om dom får komma någon annanstans eller vad menar du egentligen?
 
Ja, alltså det har hänt att jag haft en 'spottkopp'. :D
Måste givetvis tipsa då om denna:

49BAB8F9-8444-4786-A15E-1F7E91C1A736.jpeg
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har sen tonåren svettats mycket på nätterna. Det började i samband med att jag sattes in på Cipramil när jag var ca 13. Sen avtog...
2
Svar
35
· Visningar
1 365
Senast: Linn-Nora
·
Relationer Anonymt konto, för detta känns läskigt att skriva. Jag har i mina tidigare förhållanden haft en förkärlek för lite hårdhänt sex. Inte...
2
Svar
29
· Visningar
4 538
Senast: Stereo
·
Hemmet Finns intresse av en sån tråd? Vi kanske kan ge varandra tips, idéer och pepp? Jag har fått tips om ett hus som jag ska titta på om 2...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
6 012
Senast: bettysmatte
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 133
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp