Efter sex?

hopphast

Trådstartare
Har för det mesta använt kondom och då kan man ju ligga kvar en stund och mysa utan att det blir kladdigt men har nu börjat köra en del utan kondom. Men då får man ju gå upp och duscha direkt om det inte ska bli kladdigt på lakanen?
Eller hur gör folk?
 
Då min h-spiral sitter typ ett 1 år på övertid (verkar fungera än men vill inte ta onödiga risker, vill inte ha ett foster med spiral genom skallen för den har man ju hört talas om) så kör vi bara avbrutet med satsen på ryggen vilken sambon torkar och tvättar av åt mej innan jag hoppar upp för att kissa som man ju bör :p.
 
Då min h-spiral sitter typ ett 1 år på övertid (verkar fungera än men vill inte ta onödiga risker, vill inte ha ett foster med spiral genom skallen för den har man ju hört talas om) så kör vi bara avbrutet med satsen på ryggen vilken sambon torkar och tvättar av åt mej innan jag hoppar upp för att kissa som man ju bör :p.
Avbrutet är verkligen att ta risker, men det vet ni väl.
 
Avbrutet är verkligen att ta risker, men det vet ni väl.
Absolut men hitills har jag aldrig blivit gravid av det under våra 9 år ihop. Snarare en gång av KORREKT tagna p-piller men det är en annan historia. Sen funkar det ju inte för karlar som "småläcker" det är absolut risky.
 

Bifogade filer

  • 004FC619-4DBF-47D7-A7EF-60A0DE6E2249.jpeg
    004FC619-4DBF-47D7-A7EF-60A0DE6E2249.jpeg
    102,2 KB · Visningar: 86
Beror på vem som sprutat :o. Jag är grisigast och då är det tvätt som gäller, men det går ju att planera så man inte är i sängen eller har skydd utlagt. Går alltid och kissar och torkar av mig oavsett, har lätt för att få UVI.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har sen tonåren svettats mycket på nätterna. Det började i samband med att jag sattes in på Cipramil när jag var ca 13. Sen avtog...
2
Svar
35
· Visningar
1 357
Senast: Linn-Nora
·
Relationer Anonymt konto, för detta känns läskigt att skriva. Jag har i mina tidigare förhållanden haft en förkärlek för lite hårdhänt sex. Inte...
2
Svar
29
· Visningar
4 529
Senast: Stereo
·
Hemmet Finns intresse av en sån tråd? Vi kanske kan ge varandra tips, idéer och pepp? Jag har fått tips om ett hus som jag ska titta på om 2...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
5 967
Senast: bettysmatte
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 332
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp