Egna Smileys...

Freydis

Trådstartare
Hur bär jag mig åt för att få in egna Smileys som jag har på datorn in i ett inlägg???

//Freydis
 
Sv: Egna Smileys...

Du kan gå ut på sidor som har smileys man får använda. Tex Den här, som jag använder .

Där klickar man bara på den smiley man vill infoga i sitt inlägg, så dyker det upp en kod i nederkanten. Den högerklickar man på och väljer kopiera. Sen är det bara att klistra in den i ditt inlägg, där du vill ha den. :)

Har du smileys på datorn så måste du först lägga ut dem på internet någonstans. Och sen gör du samma sak med dem. Fast där kanske du får högerklicka på bilden, välja egenskaper, kopiera......
 
Sv: Egna Smileys...

Prosit, du är bara bäst!!!! :bow:

arf2_2.gif
 
Sv: Egna Smileys...

Du går in på http://www.my-smileys.de/
Leta upp den smiley du vill ha.
Klicka på den och längst ner får du fram en liten ruta med koden i.
Kopiera in den koden i ditt inlägg här på buke (du ser resultatet när du förhandsgranskar inlägget) och voila så har du en smiley som inte finns här.
Från den domänen är det tillåtet att direktlänka.
 
Sv: Egna Smileys...

åhhhhh danke!!! nu har jag också lärt mig......tror jag hihi

baloon.gif
 
Sv: Egna Smileys...

Haha faan vad kul.. har inte haft en aning om hur andra gjort!!

c2dbf1190497c2b0cfa67a2bf199abbe.png
 

Liknande trådar

Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
2
Svar
23
· Visningar
1 347
IT & mobiler Microsoft Edge. Samsung A51. Varje gång som jag vill flytta foton från telefonen till datorn så scannar datorn in alla bilder som finns...
Svar
2
· Visningar
225
Senast: Migo
·
Bukefalos Flera gånger nu har det hänt att när jag gått in i nån tråd så finns mitt senaste inlägg kvar som utkast, fastän jag postat det redan...
Svar
6
· Visningar
537
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Sonen har knappat på datorn så ”musplattan” slutat fungera och den orangea knappen lyser. Hur gör jag för att få det fungera igen?
Svar
2
· Visningar
212
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp