Ekipage dog i ridolycka

Sv: Ekipage dog i ridolycka

Man kan ju se det på olika sätt. Personligen skulle jag hellre dö lycklig medan jag gjorde något jag älskade, än att tyna bort i någon sjukdom.:)
 
Sv: Ekipage dog i ridolycka

Fast att dö vid 65 måste väl ändå vara för tidigt numera oavsett hur snabbt det gick..
 
Sv: Ekipage dog i ridolycka

Man kan ju se det på olika sätt. Personligen skulle jag hellre dö lycklig medan jag gjorde något jag älskade, än att tyna bort i någon sjukdom.:)
Jag kan inte se annat än tragik i det, en hemsk olycka, två liv har slocknat, anhöriga i sorg...
Men visst, en snabb död är nog att föredra mot en långsam dödskamp, oavsett så är det tragiskt.
 
Senast ändrad:
Sv: Ekipage dog i ridolycka

Jösses. Ett dike? :crazy: Låter mer som en ravin. oerhört tragiskt oavsett.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Portugisiske dressyrryttaren Manuel Vinagre, med både YREM och JEM på meritlistan, dog på fredagen i skador han fick vid en ridolycka...
Svar
1
· Visningar
700
Senast: Krystalline
·
  • Artikel
Hästnyheter En kvinna dog och en man skadades allvarligt i samband med en olycka på länsväg 924 mellan Hagfors och Bergsäng på tisdagseftermiddagen...
Svar
0
· Visningar
398
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Årets upplaga av galoppeventet Cheltenham Festival i Storbritannien fick ett sorgligt utfall. Inte mindre än sex hästar dog av...
Svar
0
· Visningar
703
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Bonde söker fru-Sigrids dotter Cecilia Bergåkra är en talang inom dressyr. I november blev hon som yngsta ryttare någonsin belönad som...
Svar
0
· Visningar
365
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp