Ekonomin hotad

Sv: Ekonomin hotad

Vasd trist :( Hoppas det kommer fler ideella själar och kan hjälpa till nu när det så tydligt behövs! :idea:
 
Sv: Ekonomin hotad

dom är tydligt bara intresserade av hjälp från sina ridelever.. :smirk: vet jag av erfarenhet...
 
Sv: Ekonomin hotad

Vad trist att läsa.. Hoppas att de lösersig, norrbotten behöver klubben.
 
Sv: Ekonomin hotad

det finns många fler ridklubbar bara i lule som detta nu är så finns det ju flera stycken....det är många som gått över till andra konkurenter för att dom kanske tycker att kvaliten på hästar och utbildade ridlärare är bättre på andra ställen.
 
Sv: Ekonomin hotad

hästarna på lrk går ( har jag hört ) i genomsnitt 4,5 lektioner om dagen. Hoppas inte det stämmer, för det är väääligt mycket..

håller med dig, många föredrar anndra ridklubbar..
 
Sv: Ekonomin hotad

Klubben är under all kritik både i fråga om undervisningen, hästmaterialet och hästhållningen tycker jag.

Rejäl omstrukturering och omprioritering annars så är det ingen katastrof enligt mig om klubben läggs ner..
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter (NSD) Ridinstruktör Karin Vågstedt, också känd som Bränna-Karin, har avlidit i en ålder av 67 år. Hennes närmaste är maken Kjell-Olof...
Svar
5
· Visningar
3 810
Senast: aldente
·
  • Artikel
Hästnyheter (PT) Det är inte varje dag man ser en ängel vinna en hästhopptävling. Detta kunde man dock få uppleva när Arjeplogs ridklubb firade...
Svar
0
· Visningar
743
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (NSD) Arbetsmiljöverket har fått en anmälan om mobbningen på Bodens Ridklubb. Nu har ytterligare en person sagt upp sig. Problemen har...
Svar
8
· Visningar
1 999
Senast: Tacitus
·
  • Artikel
Hästnyheter (NSD) Före detta ordföranden i Bodens ridklubb, Leif Björklund, vill att kommunen ser över klubbens verksamhet snarast möjligt. En...
Svar
0
· Visningar
953
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Avmaskning
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp