Miranda.123

Trådstartare
Min medryttarhäst har eksem, dock inte inte alls farligtnpå vintern, min fråg är om man kan ha täcke på henne eller kommer det förvärra eksemen? Hennes ägare säger att det kommer bli värre men nu när det är kallt och snö borde det väll gå att ha täcke på henne ute?
 
Min medryttarhäst har eksem, dock inte inte alls farligtnpå vintern, min fråg är om man kan ha täcke på henne eller kommer det förvärra eksemen? Hennes ägare säger att det kommer bli värre men nu när det är kallt och snö borde det väll gå att ha täcke på henne ute?
Jag tänker nog att det är hästens ägare som har mest kunskap om hur just den hästen fungerar.
 
Det där kan ingen här svara på. Vi har ingen aning om vad det är för eksem, vad det är för häst, vad den har för päls etc etc. Dessutom spelar det ingen roll vad vi tycker eftersom det ändå är ägaren som bestämmer. ;)
 

Liknande trådar

Hästvård Jo, jag letar efter en till häst (har två här hemma på gården). Nu ska det bli en islänning för mestadels uteritter men vill också träna...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 190
Senast: Lobelia
·
Hemmet Som rubriken säger - jag vill utöka räckvidden på mitt Wi-Fi, helst både inne i huset och så att det räcker ut till stallet. Har idag...
Svar
5
· Visningar
344
Senast: Monimaker
·
Hästvård Hej! Jag bor i en villa på landet. Ungefär 100 meter från mitt hus går tre mustanger i en väldigt stor hage. Dock har denna hage på...
2
Svar
32
· Visningar
3 588
Hästmänniskan Hej! Har fått så bra tips och svar här på bukefalos på alla mina tidigare funderingar och frågor.. så kör en fråga till. 😝 Jag är ju...
2
Svar
20
· Visningar
895
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Kaninskrik
  • Tälta med hund

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp