Bukefalos 28 år!

hofi

Trådstartare
Finns någonstans där det går att kolla om en hingst har lämnat eksemavkommor. Är det någon som har den där "Listan" på eksemhingstar.
 
Sv: eksem

Det är dock inte bara hingsten som kan lämna eksemavkommor, det finns ett sto med i bilden också ...
 
Sv: eksem

Är det min lista du menar så är det bara en av eksemhingstarna på den som är kvar i svensk avel.
Du kan fråga hingstägaren om hingsten lämnat eksemavkommor, och läsa hästannonser.
 
Sv: eksem

Jag hittar flera hingstar jag anser har eller "har haft" eksem på listan. Och två svenskfödda som själva inte har ngt synligt eksem men ger mkt eksemavkommor.

Men jag håller med om att det rensats betydligt jämfört med för några år sedan :)
 
Sv: eksem

Jag försökte pm dig men det var överfullt. Om du tömmer så kan jag pm om vilken hingst som jag undrar över.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Ett 40-tal hingstar finns med på listan när det till helgen arrangeras hingstvisning. Några av de främsta hingsthållarna finns på plats...
Svar
0
· Visningar
101
Senast: Gunnar
·
Utrustning Fick med ett träns från Antares till nya ponnyn. Skulle vilja köpa en ny nosgrimma men kan inte hitta någonstans vilken storlek tränset...
Svar
0
· Visningar
236
Tjatter Ja vart finns det någonstans? Alltså där man får plocka jordgubbarna själv och sen köpa med sig dem hem.
Svar
18
· Visningar
722
Senast: lytesout95
·
Avel Jag hade behövt lite mer information om dessa hingstar och deras godkända avkommor. Gärna era egna åsikter och erfarenheter. Vad de...
2
Svar
32
· Visningar
2 457
Senast: Lea88
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tips för att reda ut hår
  • Höstföräldrar 2023
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp