Elaggregat, hjälp!!?

Amanda123

Trådstartare
Hej, jag behöver hjälp! Har mina hästar i en elstängsel hage på landet. Jag har aggregatet ”power profi ni 7000” om någon annan har den eller kan hjälpa mig behöver jag hjälp genast innan hästarna fattar att de kan smita… det finns tre lampor på aggregatet som kan blinka antingen grönt om det är ok och rött om det inte är ok. Alla tre blinkar rött och ingen ström finns i staketet. Den piper även. Vad ska jag göra för att fixa den och få el igen?? Hjälp!!
 
Hej, jag behöver hjälp! Har mina hästar i en elstängsel hage på landet. Jag har aggregatet ”power profi ni 7000” om någon annan har den eller kan hjälpa mig behöver jag hjälp genast innan hästarna fattar att de kan smita… det finns tre lampor på aggregatet som kan blinka antingen grönt om det är ok och rött om det inte är ok. Alla tre blinkar rött och ingen ström finns i staketet. Den piper även. Vad ska jag göra för att fixa den och få el igen?? Hjälp!!
Batteridrivet eller 230 v? Jordspett? Korrekt kopplat?
 
Hej, jag behöver hjälp! Har mina hästar i en elstängsel hage på landet. Jag har aggregatet ”power profi ni 7000” om någon annan har den eller kan hjälpa mig behöver jag hjälp genast innan hästarna fattar att de kan smita… det finns tre lampor på aggregatet som kan blinka antingen grönt om det är ok och rött om det inte är ok. Alla tre blinkar rött och ingen ström finns i staketet. Den piper även. Vad ska jag göra för att fixa den och få el igen?? Hjälp!!
Har det funkat tidigare?
Är det väldigt torrt i backen? Jag har ett aggregat som blinkar rött när jordningen är för dålig vilket ibland sker när det är väldigt torrt i marken, då får man vattna jordspetten lite så blir det bra igen.
 

Liknande trådar

Fordon (Jag skulle vilja döpa tråden: Finns det någon som vill spränga min bil?) Efter att ha haft ett minst sagt vansinnigt frustrerande år i...
2
Svar
30
· Visningar
2 810
Senast: Migo
·
Anläggning Hej Jag har tänkt skaffa häst igen inom de kommande månaderna. Då jag inte har tillgång till mitt gamla privata stall så håller jag nu...
2
Svar
26
· Visningar
3 151
Senast: Angel
·
Anläggning HEJ! Alltså, typ det mest otroliga som kan hända kommer ske. på fredag får vi tillträde till vårat nya hus! jaha tänker ni säkert, men...
Svar
4
· Visningar
3 741
Senast: shia
·
Hästmänniskan Håller på att smått få frispel här på alla andras lösa hästar som springer runt på vår gård. Köpte för några år sedan ett hus och...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
9 214

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Black & tan?
  • Papegojor och liknande
  • Vi med Chinese crested

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp