Elaggregat

Targa

Trådstartare
Någon som kan tala om för mig varför den gröna lampan inte lyser längre på mitt elaggregat? Den röda lampan blinkar när strömmen är på men inte den gröna. Det är ett gammalt aggregat, men det funkar bevisligen fortfarande. Jag har kollat och det finns ström i eltråden runt hela hagen.
Det står Energizer ok vid den gröna lampan, och Fence ok vid den röda.
_20180323_135255.JPG
 
Kanske värt att kontakt företaget, de borde ha bättre koll. Det kan ju vara enkelt att lampan som lyser gått sönder. Men det kan också bara att den fyller sin funktion och inte lyser för att något är fel på aggregatet.

/Inte van vid aggregat eller el, men pluggat en del fysik och är rädd för att leka med el på egen hand. Det kan ofta bli väldigt farligt (elektriker inom familjen).
 
Kanske värt att kontakt företaget, de borde ha bättre koll. Det kan ju vara enkelt att lampan som lyser gått sönder. Men det kan också bara att den fyller sin funktion och inte lyser för att något är fel på aggregatet.

/Inte van vid aggregat eller el, men pluggat en del fysik och är rädd för att leka med el på egen hand. Det kan ofta bli väldigt farligt (elektriker inom familjen).
Aggregatet är 20 år gammalt, så det är ju i och för sig inte så konstigt om lampan är trasig. Men jag misstänker också att något är fel med själva strömförsörjningen.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Både mobil, surfplatta och chromecast säger "Ansluten utan internet" hemma hos mig, plattan fungerar ändå (trots att jag inte har något...
Svar
5
· Visningar
766
Senast: Fideli
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 792
Senast: jemeni
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 489
Senast: Ajda
·
  • Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 052
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp