Eldbegängelse av bilar.

Sv: Eldbegängelse av bilar.

helt rätt
jag skrev : Nej inte bristen på assimilering, men väl bristen på integrering och eget ansvarstagande:p

Assimilering är adekvat. därför att om man anpassar sig till ett samhälles regler o normer så innebär det att man inte tänder på grannens bil, inte förstör grannskapets skola.


Inte assimilering
 
Sv: Eldbegängelse av bilar.

? Ja, min absoluta åsikt är att de som skjuter varg olagligt är från den trakt där sagda varg befann sig.

Har du en annan åsikt?
men det innebär ju inte att du kan generalisera in alla som bor där som tjuvskyttar, det är ju lika lågt som att säga att alla från xförorten är pyromaner...eller?:meh:

då passar ju din argumentering ihop med diverse gråsuggeideologier då!!
 
Sv: Eldbegängelse av bilar.

men det innebär ju inte att du kan generalisera in alla som bor där som tjuvskyttar, det är ju lika lågt som att säga att alla från xförorten är pyromaner...eller?:meh:

då passar ju din argumentering ihop med diverse gråsuggeideologier då!!

Det har jag aldrig sagt, jag kallar inte alla från landsbygden för bonnläppar nämligen
 
Sv: Eldbegängelse av bilar.

Det har jag aldrig sagt, jag kallar inte alla från landsbygden för bonnläppar nämligen
va va det nu det stod: Bonnläpp är en särdeles nedsättande beteckning av en individ från landsorten....dvs en generalisering i samma anda som säger att alla från rosengård är krimminela. SD hälsar dig säkert välkommen:D
 
Sv: Eldbegängelse av bilar.

va va det nu det stod: Bonnläpp är en särdeles nedsättande beteckning av en individ från landsorten....dvs en generalisering i samma anda som säger att alla från rosengård är krimminela. SD hälsar dig säkert välkommen:D

Absolut, du har rätt. Alla som bor utanför stockholm är lågbegåvade bonnläppar som tjuvjagar varg av ren och skär ondska.:banghead:

Tack och hej
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp