Eldriven skottkärra

Sibylla

Trådstartare
Är det någon här på Bukefalos som har erfarenhet av eldrivna skottkärror? Vilken modell? Funkar de bra? Är de värda sitt pris?

När skottkärrorna är fulla med blött från exempelvis hagarna är de så tunga att de knappt går att rubba. Det går naturligtvis att lasta mindre i dem men man vill vara effektiv.
 
Intressant fenomen, Bauhaus verkar ha en enormt prisvärd med en rejäl prissänkning. Vår vanliga var dyrare...

Spontant hade jag valt minst två hjul, helst tre.
 
Min stallägare har en ute på lösdriften som hon älskar. Hon har dock bytt till en större balja på den än vad som satt på originalet. Vet ej vilket märke hon köpte.
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Ska egentligen mer ta ner mindre träd än såga grenar. Vill att den ska kunna ta så stort som möjligt (=ta fram motorsåg sällan). Bra att...
Svar
19
· Visningar
893
Senast: skiesabove
·
Utrustning Är det någon som har ett par stövlar av den här modellen som kan berätta om de är nöjda eller inte? Jag har gått ner en del i vikt de...
Svar
3
· Visningar
674
Senast: Ketrawzc
·
Övr. Hund Vi kommer att få hem en valp i juni och har en del vi behöver skaffa hem innan dess. Det märks att valpprylar är en industri och det är...
2
Svar
35
· Visningar
3 568
Senast: anna_panna
·
  • Artikel
Dagbok Först tänkte jag skriva i en kropp som inte orkar, men grejen är att ju längre tid jag varit sjuk desto mer en del av mig känns kroppen...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 296
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp