Elektrisk luskam

mian1

Trådstartare
Nån som har erfarenhet av en sån? Är det värt att skaffa en?

I samband med skolavslutningen drabbades vi av löss för första gången och jag vill inte att det skall hända igen :eek:
Och nu börjar snart skolan....
 
Sv: Elektrisk luskam

Fy, löss är vidrigt ja, vi fick också löss första gången i den vevan.. Nej, har inte provat en elektrisk (är dock nyfiken på dom) men köpte faktiskt en Nitfree och var väldigt nöjda, den tar både ägg och gnetter.
 
Sv: Elektrisk luskam

Nitfree har jag också fått rekommenderad men har hittills inte behövt använda den, peppar peppar...
 

Liknande trådar

Hästvård Behöver lite input! Häst som vid två tillfällen (med två år mellan) visat lättare koliksymptom denna tiden på året i samband med vårsol...
Svar
3
· Visningar
171
Senast: Sirap
·
Övr. Barn Mina båda döttrar, 8 och 10, åker buss till skolan. Planeringen för bussarna är en aning bristfällig så trots att det är 4 km till...
2
Svar
32
· Visningar
3 472
Senast: Eurydome
·
  • Artikel
Dagbok Funderat fram och tillbaka men känner att jag vill kunna använda min dagbok här fritt utan att behöva tänka på vilket konto jag...
Svar
8
· Visningar
1 507
L
  • Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 200
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp