Bukefalos 28 år!

Elgitarr...

A

angel76

Det är så att min sambo har blivit "tokig" i Guitar Hero, och sen har han nu börjat önska sig en elgitarr i julklapp oxå, ska sägas att han även blir inspirerad av en arbetskamrat oxå som spelar i ett eget hårdrocksband.

En sån blir det väl i julklapp har hittat en billig variant på Jysk som får duga sålänge isåfall, och då skulle man ju vilja köpa en notbok eller liknande med rocklåtar till. Vet nån var man hittar bra såna böcker?
 
Sv: Elgitarr...

Neeej, snälla, köp inte Jyskpaketet. Lägg på några hundralappar och köp billigaste nybörjarpaketet på en musikaffär istället.
Förra svängen Jysk sålde elgitarrer kom ett antal in till särbon i hans affär med sina icke spelbara och ville ha hjälp. Det är helt enkelt skräp!
På en musikaffär hittar du säkert någon bra bok med rätt sorts låtar också.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 159
Senast: Pratsch
·
Kropp & Själ :confused::confused:Jag fantiserar mig iväg till ett annat liv hela tiden. Tidigare har jag funderat på att leva i Spanien, flytta till...
2
Svar
32
· Visningar
2 205
Relationer Hej alla. Jag är i en av mina värsta kriser. Jag behöver peppning och råd. Varning för långt inlägg. Jag och min, sen tre år, sambo är...
2
Svar
34
· Visningar
5 556
Senast: Vallmo
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det finns vissa människor som framkallar mina sämre sidor. Människor som får mig att bli någon jag inte vill vara. Jag skulle så oerhört...
Svar
0
· Visningar
1 143
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp