Ellos ridkläder

Plantan

Trådstartare
Är det nån som vet nåt om de ridkläder Ellos ska börja sälja? Hörde nånstans att v 44 släpper de sin kollektion.
Jag är nyfiken, jag! Spoilers önskas!
:D
 
Det var inte riktigt mina färger och mönster på kläderna. Inte mina priser heller. Men, de har något annat jag verkligen gillar. De har storlekar för alla! Det var det bästa med hela kollektionen! 😁
 
De svarta ridtightsen såg intressanta ut :) Undrar hur storlekarna är? Nån som har beställt nå andra kläder därifrån som vet? Jag får för mig att dom är åt det större hållet?
 

Liknande trådar

Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 001
Senast: tanten
·
Relationer Jag har en syster som för ett år sedan helt plötsligt sa upp kontakten med vår mamma och började hänga ut henne som narcissist mm på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 334
Senast: kubikmeter
·
Fritid Gick förbi en liten sträcka där det står en del träd och är ett litet skogsparti längs med gångvägen. Hörde ett knakande bakom mig och...
2
Svar
26
· Visningar
2 065
Ridning Finns det fler återfallsryttare här som efter paus önskar ta upp/har tagit upp ridningen igen på "äldre dar"? Jag red mycket tills jag...
2
Svar
20
· Visningar
1 957

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp