Elmia Scandinavian Horse Show 2018

Milene

Trådstartare
Ska ni dit?

Någon som har koll på om man måste köpa biljett innan eller kan köpa på plats?

Milene
 
Jag ska dit:)
Förra året så gick jag bara en av de tidiga dagarna som bara krävde entrébiljett och inte läktarbiljett och då gick det iaf att köpa på plats.
 
Så långt har jag inte planerat än, men clinicen skulle nog vara kul att se tror jag. Själv?:)
Åker med dottern, så familjeshowen blir det ju, och sen en hel del dressyr. Även islandshästarna, om man nu kan gå obehindrat emellan.
Och självklart utställningsdelen...:D

Sist åkte jag hem med en massagegrej för nacken - den var jättebra! :up:
 
Åker med dottern, så familjeshowen blir det ju, och sen en hel del dressyr. Även islandshästarna, om man nu kan gå obehindrat emellan.
Och självklart utställningsdelen...:D

Sist åkte jag hem med en massagegrej för nacken - den var jättebra! :up:
Glöm inte Pippi-peruken! Hörde att de skulle försöka slå rekord:D
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Var på Jönköping Horse show och blev ”påhoppad” av en skoputsare som gjorde reklam för en skokräm. Han smorde in våra skor, och sen gick...
Svar
3
· Visningar
960
Senast: Milene
·
  • Artikel
Hästnyheter I år slog Jönköping Horse Show, som arrangerades 1-6 november 2022 på Elmia, besökarrekord med 22 753 besök jämfört med 16 923 för 2019...
Svar
0
· Visningar
212
Senast: Gunnar
·
Samhälle Ska på ett julbord på Lilla Essingen imorgon. Primusgatan 116. Sitter och kollar hur jag ska ta mig dit. Hade tänkt mig kollektivt med...
Svar
13
· Visningar
1 060
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel
Hästnyheter Tjejjouren Väst kommer att finnas på plats under Gothenburg Horse Show. Syftet är att berätta om den hjälp som finns att få för tjejer...
Svar
0
· Visningar
421
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp