JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Elva hästbitna tjejer på ridläger
Moderator
Ridweekend
Dagbok Så blev det äntligen dags för höstens ridweekend som jag sett fram emot med spänning! Jag skulle åka till ett ställe jag aldrig varit på...
Startad av cassiopeja
7 Dec 2015
Svar: 0
Visningar: 1 192
Dagbok
X
Rida med dyspraxi?
Hästmänniskan Jag är en 23-årig tjej som blev hästfrälst vid tre års ålder när jag blev omkringledd på en alldeles för stor fjording :) När jag var...
Startad av Xistens
7 Aug 2010
Svar: 11
Visningar: 2 252
Hästmänniska
Tjejer på grönbete - häst är bara bäst
Hästnyheter (NSD)
Häst är bäst! Det tycker i alla fall tjejerna som kommer på ridläger till Överkalix. Under fem sköna dagar får de rida och rå om...
Startad av Gunnar
18 Jul 2007
Visningar: 746
Hästnyheter
Ridtjejer fick drömstart på sommaren
Hästnyheter (Dala-Demokraten)
Sommaren visar sig från sin bästa sida när ett gäng ridtjejer från Hedemorabygdens Ridklubb kommer ridande i kanten...
Startad av Gunnar
21 Jun 2005
Visningar: 792
Hästnyheter
OS 2026
Fritid I måndags, tror sändningen började 19.30. Svenska paret startade 19.46 om jag inte minns fel.
Malin_L
Alldeles nyss
Chatgpt
Tjatter Det ligger väl i betraktarens ögon. Jag ser ju att hon mår psykiskt bättre och vågar lämna hemmet mer nu och vara mer social med...
Twihard
1 minut sedan
Överreagerar jag
Kropp & Själ Oavsett känns det inte som bekväma dojor att sitta och äta pizza i tycker jag. :D
Sel
4 minuter sedan
Rintränings- och utställningstråd
Hundträning Har anmält till unghundens första utställning 😅 först en inoff, och sen Jönköping. Alltid lite nervöst, tycker de att hon är fin? Vi...
Tajger
12 minuter sedan
Svar: 866
Visningar: 82 552
Hund
Hundmage i olag
Hundhälsa Nej, det brukar behövas hydrolyserat foder eller ett monoproteinfoder baserat på för hunden ett helt nytt protein. Det kan även behövas...
Sol
Idag kl 19:09
Svar: 7
Visningar: 212
Hund
Mata småfåglarna
Övr. Djur Jag har domherrar vid fågelmatningen varje dag, och det har inte snöat på länge nu.
Är det när domherrarna är tillfälliga gäster, som...
skogaliten
37 minuter sedan
Svar: 1 811
Visningar: 231 464
Djur
FÅRtråden
Lantbruksdjur Här väntar vi på klipparen som skulle kommit i helgen men ställde in för besättning han skulle kommit ifrån hade pälslöss och då åker...
TantAgda
Idag kl 18:48
Svar: 1 181
Visningar: 233 988
Djur
Hjälp att välja stallplats
Hästmänniskan Jag måste bestämma mig för hur jag ska göra med min ponny i samband med byte av bostadsort 😩
Som utgångspunkter: Har en liten ponny med...
Startad av kolblakkur
Söndag kl 20:30
Svar: 46
Visningar: 1 879
Hästmänniska