EM i Aachen

Niyama

Trådstartare
Hittar ingen tråd?

På onsdag drar det ju igång! Kommer inte kunna låta bli att följa.

TV-tider:
SVT Play onsdag 19 augusti 2015 kl 14.20-18.00: lag- och individuellt kval
SVT1 onsdag 19 augusti 2015 kl 14.20-18.00: lag- och individuellt kval

SVT Play torsdag 20 augusti 2015 kl 14.05-18.00: lagfinal, omgång I och fortsatt individuellt kval
SVT1 torsdag 20 augusti 2015 kl 14.05-18.00: lagfinal, omgång I och fortsatt individuellt kval

SVT Play fredag 21 augusti 2015 kl 16.50-20.00: lagfinal, omgång II och fortsatt individuellt kval
SVT1 fredag 21 augusti 2015 kl 16.50-18.00: lagfinal, omgång II och fortsatt individuellt kval
SVT2 fredag 21 augusti 2015 kl 18.00-20.00: lagfinal, omgång 2 och fortsatt individuellt kval

SVT Play söndag 23 augusti 2015 kl 17.00-19.00: individuell finalhoppning
SVT1 söndag 23 augusti 2015 kl 16.00-17.00: individuell finalhoppning
SVT1 söndag 23 augusti 2015 kl 17.30: individuell finalhoppning forts
SVT2 söndag 23 augusti 2015 kl 18.00: individuell finalhoppning forts
 
Jag ska följa ALLT!
(och är det inte lite väl typiskt - jag har varit ledig i 3 veckor och haft halvtaskigt väder hela tiden. Sen börjar EM och man vill sitta inne framför TVn och följa allting - DÅ blir det århundradets finaste augusti...)
 
Nu är startlistan uppe! Jag oroar mig redan för Helena och maxtiderna :crazy: synd att inte Charlotte fick rida istället.
 
Tack för sändningstiderna! Jag hittade inga play-sändningar förutom finalen när jag kollade på Hippson så jag blev lite orolig :p Tänkte försöka kolla på så mycket jag hinner :) Är ledig men har trots allt en omtenta nästa vecka som jag faktiskt måste klara :angel:
 
Tack för sändningstiderna! Jag hittade inga play-sändningar förutom finalen när jag kollade på Hippson så jag blev lite orolig :p Tänkte försöka kolla på så mycket jag hinner :) Är ledig men har trots allt en omtenta nästa vecka som jag faktiskt måste klara :angel:

En kan kolla de vanliga kanalerna via play också (för oss som har en TV men inte kopplat in den ;))
 
Enligt SVT ska hoppningen sändas i SVT1 kl 13.20 till 18.00. Men klassen börjar vid två och det är 94 ryttare? Hinner det verkligen bli färdigt till 18.00? Eller blir det som europafinalen av världscupen att SVT beklagar men vi kan inte visa det färdigt :confused: Jag hade nämligen tänkt att spela in och titta på det ikväll
 
Kul med tråd, funderade på att starta en! Kommer definitivt följa, och spela in det jag inte kan se live :)

Gällande Roffe så fattade han väl beslut tillsammans med hästägarna att Casall inte skulle gå mästerskapet, utan satsa på GCT istället. Detta är ju Casalls sista säsong. Sen kan det väl vara lite taktiskt att ge andra ryttare lite mer erfarenheter som uppvärmning till ett eventuellt OS :) @holymary
 
Enligt SVT ska hoppningen sändas i SVT1 kl 13.20 till 18.00. Men klassen börjar vid två och det är 94 ryttare? Hinner det verkligen bli färdigt till 18.00? Eller blir det som europafinalen av världscupen att SVT beklagar men vi kan inte visa det färdigt :confused: Jag hade nämligen tänkt att spela in och titta på det ikväll
Japp, de har ändrat. Känns tveksamt om alla hinner rida innan, tror de fortsätter sända på play i alla fall.
 
Jag följer det bara via resultatlistorna just nu, är det tidsfel de flesta får?

Meredith låg på 0 fel ett tag, men nu på 2.09. Har de kortat mer maxtiden eller visades bara del resultat?
 
Jag följer det bara via resultatlistorna just nu, är det tidsfel de flesta får?

Meredith låg på 0 fel ett tag, men nu på 2.09. Har de kortat mer maxtiden eller visades bara del resultat?

Dom får tidstillägg för nedslagen. Varför Meredith har 2.09 är dom där konstiga kofficienterna som blir istället för felen.
 
Ni får stå ut med min okunnighet men detta är inte min hemmaarena så att säga :o Är detta nån lagtävling eller är det individuell klass?
 

Liknande trådar

Fritid I morgon lördag den 18 nov börjar curling-EM. SVT sänder: 18 november: 20.00 – 23.00 SVT24/Play: Sverige-Schweiz (d) 19 november...
Svar
4
· Visningar
454
Senast: Rosett
·
Fritid På lördag 18/3 börjar curling-VM, lag Hasselborg representerar Sverige. Heja! Heja! 🥌 Det kommer sändas på SVT och svtplay. Jag tror att...
Svar
12
· Visningar
799
Senast: Rosett
·
Gnägg Dags för tävlingar på hemmaplan!(-ish för oss som inte är Stockholmare :)) Jag är inte på plats, men SVT sänder ju massor och jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 747
Senast: Hoarfrost
·
Fritid Det började igår och sänds på SVT/svtplay. 🥌 Lag Edin representerar Sverige på herrsidan och lag Hasselborg på damsidan. Vi hoppas väl...
Svar
4
· Visningar
484

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp