EM i Rotterdam - Dressyr

Sitter och kollar på dressyren från imorse. Bara sett två ekipage men jag gillar faktiskt hur de kommenterar! Vi som kan dressyr kan ju sänka volymen men tex min mamma skulle ha jättemycket hjälp av kommentatorerna. Hon gillar att titta på dressyr men förstår det inte mer än vad de olika rörelserna innebär och att bakom lod är dåligt, ungefär.
Mer tittarvänligt helt enkelt. I like.
 
ang vm och hälta: är jag informationsskadad av stämningen eller verkar Cosmo typ oren i höger fram? Jag är dålig på att se hältor som det är så säkert bara hjärnspöken från mig
 
ang vm och hälta: är jag informationsskadad av stämningen eller verkar Cosmo typ oren i höger fram? Jag är dålig på att se hältor som det är så säkert bara hjärnspöken från mig
Jag missade faktiskt den ritten fick lov att gå och ta in hästarna som sprang som galningar :( pga av insekter :mad: De var i hagen utan ligghall så jag borde nog tagit in dem tidigare idag helt klart
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Sista helgen i augusti 2025 är det dags för nästa europamästerskap i dressyr, ett EM som kommer att ridas i slovakiska Samorin.
Svar
0
· Visningar
170
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Se dagens sändning från EM i dressyr i tyska Riesenbeck.
Svar
0
· Visningar
250
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Torsdagen på EM i dressyr innebär att den andra halvan av startfältet i lagtävlingen kommer äntra banan i Riesenbeck. Ridsport är på...
Svar
0
· Visningar
324
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter EM i dressyr från Riesenbeck, Tyskland – Grand Prix special med de 30 bästa ryttarna från onsdag och torsdag.
Svar
0
· Visningar
211
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp