Bukefalos 28 år!

Gammeln

Trådstartare
Nu börjar det :bump:. Vilka är på plats?. Det är alldeles gult på läktaren. Hur kunde folk komma ner dit när det är strejk här:confused:O_o
 
Är ju inte så fasligt långt att bila, det vet jag några som har gjort. Sen är det väl bara SAS som strejkar, finns ju andra bolagz
 
Nu börjar det :bump:. Vilka är på plats?. Det är alldeles gult på läktaren. Hur kunde folk komma ner dit när det är strejk här:confused:O_o
Det började ju redan i fredags! Och jag lämnade Frankrike i lördags, kass timing. I efterhand lite sur över att jag inte åkte med SAS, så kanske jag fått stanna lite längre. :angel:

Men följer från soffan nu i alla fall, har missat en match hittills. Tyskland tar hem det! Tror tyvärr inte att Sverige tar sig vidare till slutspel, men är nog ett lag som kan överraska!
 
Jag hejar på Spanien som vanligt. (Jobbade när matchen gick, ska se igen den idag så spoila inte plzzz).
Vart inte superimpad av Tysklands spel häromdagen. Jag tror ju också att dom tar hem det men då måste dom rycka upp sig.

Och ja herregud vilken insats mot Portugal! :bow:
 
Jag hejar på Spanien som vanligt. (Jobbade när matchen gick, ska se igen den idag så spoila inte plzzz).
Vart inte superimpad av Tysklands spel häromdagen. Jag tror ju också att dom tar hem det men då måste dom rycka upp sig.

Och ja herregud vilken insats mot Portugal! :bow:
Nä, Tyskland var långt ifrån på topp i den matchen, men ändå är det de som hittills spelat bäst av allt jag sett (har missat en match). Så förhoppningsvis är det fler som rycker upp sig så det blir lite mer kvalitetsfotboll att titta på!
 
Nä, Tyskland var långt ifrån på topp i den matchen, men ändå är det de som hittills spelat bäst av allt jag sett (har missat en match). Så förhoppningsvis är det fler som rycker upp sig så det blir lite mer kvalitetsfotboll att titta på!
Då var det dags igen snart. Blir det 0 skott på mål igen med 1 mål som belöning :grin:
 
Jag är nog den enda i Sverige som gillar tiden för matchen...
Jag kan nämligen utan problem följa matchen på datorn här på jobbet !
18:00 hade vart tvärsämst då jag slutar då och har ca 30 min hem....
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Är nu placerad i arbetsförmedlingens klor och sysselsatt...Får givetvis betala en massa extrakostnader där som jag iofs också har när...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 925
Senast: alazzi
·
Tjatter Jag besökte en loppis för ett par-tre år sedan, men nu vet jag inte var den låg :laugh: Det var en gul byggnad, fanns en sportdel på...
2
Svar
21
· Visningar
1 680
Senast: gul_zebra
·
  • Artikel
Dagbok Det var skitnervöst att åka dit. Det var inte så jättelångt bort, men åt ett håll dit jag inte brukar åka. Tog en alimemazin. Hur som...
Svar
4
· Visningar
826
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Hästnyheter Torsdagen på EM i dressyr innebär att den andra halvan av startfältet i lagtävlingen kommer äntra banan i Riesenbeck. Ridsport är på...
Svar
0
· Visningar
349
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp