Emmaljunga -05

Status
Stängd för vidare inlägg.

Enya

Trådstartare
Någon här som har en emmaljunga -05 som vet hur man tar av liggkorgen från chassit? Bruksanvisningen som jag fick med matchar inte denna årsmodellen utan istället de som var fram till typ -02........

Så korkat!

Sv: Emmaljunga -05

Precis framför sufletten, vid ovankanten, på utsidan finns det en spärr som man trycker in (uppåt) och sen lyfter man bara.

Hoppas att det funkar på din. Fick oxå med bruksanvisning till den gamla modellen, finns tydligen ingen ny.

Vilya skrev:
Precis framför sufletten, vid ovankanten, på utsidan finns det en spärr som man trycker in (uppåt) och sen lyfter man bara.

Hoppas att det funkar på din. Fick oxå med bruksanvisning till den gamla modellen, finns tydligen ingen ny.
TACK!!!!:bow: Vad hade man gjort utan buke och alla kunniga och hjälpsamma människor??:idea:

Det var lätt, jag som har letat igenom vagnen fullständigt och lusläst bruksanvisningen:D

Tja, hade samma problem men en i mitt stall har en likadan vagn som jag har...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
1 978
Övr. Barn Min snart 9-åring har börjat prata om att han tycker att han är tjock, och nu har det också framkommit att han försöker äta mindre för...
Svar
17
· Visningar
1 554
Senast: CaisaCax
·
Småbarn Flummig frågeställning jag vet. Men enkla frågan är hur får man barnen att leka hemma? Dvs vi har supermycket leksaker (alldeles för... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 231
Senast: WildWilma
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 583
Senast: Bullen22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka