Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Emmaljunga -05

Status
Stängd för vidare inlägg.

Enya

Trådstartare
Någon här som har en emmaljunga -05 som vet hur man tar av liggkorgen från chassit? Bruksanvisningen som jag fick med matchar inte denna årsmodellen utan istället de som var fram till typ -02........

Så korkat!

Sv: Emmaljunga -05

Precis framför sufletten, vid ovankanten, på utsidan finns det en spärr som man trycker in (uppåt) och sen lyfter man bara.

Hoppas att det funkar på din. Fick oxå med bruksanvisning till den gamla modellen, finns tydligen ingen ny.

Enya

Trådstartare

Vilya skrev:
Precis framför sufletten, vid ovankanten, på utsidan finns det en spärr som man trycker in (uppåt) och sen lyfter man bara.

Hoppas att det funkar på din. Fick oxå med bruksanvisning till den gamla modellen, finns tydligen ingen ny.
TACK!!!!:bow: Vad hade man gjort utan buke och alla kunniga och hjälpsamma människor??:idea:

Det var lätt, jag som har letat igenom vagnen fullständigt och lusläst bruksanvisningen:D

Tja, hade samma problem men en i mitt stall har en likadan vagn som jag har...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel
Dagbok Har tänkt mycket på min pappa senaste tiden. Tror det är att det varit fars dag, att han fyller år snart och dessutom corona och tanken...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 899
Tjatter Corona i Stallet Stall Vårlyckans ridskolechef Christian Grey, har länge ignorerat alla Coronadirektivt och ridskolan har efter...
40 41 42
Svar
836
· Visningar
14 746
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
6 732
Tjatter Oro i Ugglebo Den lilla byn Ugglebo breder idylliskt ut sig i ängsmark med sina timrade småhus, hagar omgivna av gärdesgårdar hyser...
22 23 24
Svar
471
· Visningar
6 395

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Ledsen hund
  • Hundgårdar

Hästrelaterat

Omröstningar