Bukefalos 28 år!

Emmaljunga city cross, någon som vet?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Koltinna

Trådstartare
Någon som kan berätta för mig hur mycket en LIGGDEL till emmaljung city cross kostar separat?

Hittar inget när jag googlar.
 
Sv: Emmaljunga city cross, någon som vet?

mellan 995 och 2370 kronor hittar jag. den billiga på rea, den andra ord. pris.
 
Sv: Emmaljunga city cross, någon som vet?

Jag köpte min för 2050:- i januari (ord pris), men nu är de som sagt något dyrare.
 
Sv: Emmaljunga city cross, någon som vet?

Vad ska du ha för liggdel? En mjuklift man lägger i eller en hel korg (city korg) man byter ut sittdelen mot?
 
Sv: Emmaljunga city cross, någon som vet?

Tanken var att jag snart ska försöka sälja min city cross -10 framöver och tänkte skriva i annonsen hur mycket det kostar om man vill köpa en liggdel till den.
 
Sv: Emmaljunga city cross, någon som vet?

i våran barnvagnsbutik är alla priser lägre än rekpriserna om man googlar och en liggkorg till en Elj liggen runt 1600kr...
 
Sv: Emmaljunga city cross, någon som vet?

På köpbarnvag.se kostar quadroliften 1795 kr, celebrationfärgerna 2200 kr. City korgen från 995kr (ord.pris 2050 kr) och celebrationfärg på korgen 2370 kr
 
Sv: Emmaljunga city cross, någon som vet?

det är bara o komma hit! ;)
vi köpte våran syskonvagn där och vi gav med alla tillbehör strax under 5100kr hade vi åkt till grannstaden och köpt samma tillbehör och exakt samma vagn hade vi fått ge 6500kr...:confused::D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Så. Jag kommer inte överens med reseplanerare varken på SLs hemsida eller google maps :meh: Ni som kan Stockholm, hur skulle ni göra...
Svar
9
· Visningar
681
Senast: Red_Chili
·
Gnägg Jag har fått höra att "klinklerträns" är typiskt connemara, men hittar inget om det när jag googlar. Kanske är något "gammalt" att det...
Svar
3
· Visningar
599
Senast: Freazer
·
Hästvård Det är så mycket diskussioner om tillskott hit och tillskott dit, men jag hade velat skicka in ett tex träckprov för att checka av...
2
Svar
33
· Visningar
1 966
Senast: skiesabove
·
Utrustning Unghästen i stallet biter på grimskaften när han står uppbunden. Jag vet att det finns grimskaft med en bit plast på den delen närmast...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 272
Senast: Zacci
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Häst
  • Häst med eksem
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp