Emojis från samsung telefon

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja nåt rött troll

Troll? :rage:

84C43CE7-6589-4B01-9FB9-90B5CBFD3015.png
 
Jag ser i vissa inlägg emojis som jag har på min samsungtelefon som jag kan skicka i sms typ.

Syns de här på buke för alla om jag lägger in? Eller är det bara andra som läser buke via sina samsung som kan se dem?

Test, vem ser dessa: 🤣 🌴 🦄 ⚽
Fyrkant, palm, fyrkant, fotboll
Allt i svartvitt
 
Jag ser i vissa inlägg emojis som jag har på min samsungtelefon som jag kan skicka i sms typ.

Syns de här på buke för alla om jag lägger in? Eller är det bara andra som läser buke via sina samsung som kan se dem?

Test, vem ser dessa: 🤣 🌴 🦄 ⚽
Från min PC med Win 7 och Chrome webläsare ser jag fyrkant, svart palm, fyrkant, svartvit fotboll.
Från min Samsung Galaxy S5-mobil ser jag fyrkant, grön palm, rosa enhörning och en fotboll, oavsett vilken av mina webläsarappar jag använder.

(Jag är jättetrött på alla fyrkanter som börjat dyka upp överallt... :meh: Hur svårt kan det vara att göra emojis som fungerar mellan olika system?! :rage:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Plötsligt så känner jag mig bara så förbannat tjatig och ältande och trött på mig själv. Har därför skrivit upp en lista över ämnen som...
Svar
7
· Visningar
560
Senast: cassiopeja
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag skrev om dethär i min andra dagboks tråd men jag in såg att jag vill göra ett tydligare inlägg om det i en egen dagboks tråd. Och...
Svar
12
· Visningar
2 018
Senast: Mauen
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 110
Senast: Madalitso
·
  • Artikel
Dagbok Den här sommaren hade jag tänkt att jag skulle reparera mitt sparkonto som sjunkit med 30000 under vintern som var då jag gått på...
Svar
15
· Visningar
2 410
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kaninskrik
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp