Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Empathy collar

F

Fjunet

Pga platsbrist på min kuses bog så letar jag mig fördärvad efter en såkallad empathy collar i svart läder, storlek minishetland. Är det någon som vet var det finns? :confused: OM det ens finns.

Sv: Empathy collar

Anatomisk sadelgjord? :rofl:

Börjes har ju komfortabel "brösta" sk French Collar! :)
6085.jpg

Kollat cliffords?

Hör efter med en sadelmakare!
Tror nog du får måttbeställa för bästa passform!
Minilokor? Hitta en skickare! :)

/Lisa

Senast ändrad:
F

Fjunet

Cliffords har ju bara i syntet...

Börjes finns bara i storlek shetland. Då drunknar han nog.

Har oxå tittat på selen som cliffords har... vill gärna ha i läder och hade en sån tur att min kompis som går tärnsjös sadelmakeriutbildning skall göra en sele som arbete som jag får köpa. får designa den hur jag vill! :-) Annars hade jag nog köpt den selen från cliffords...tycker den ser fin ut trots syntet

F

Fjunet

Selen är fin, men jag tror inte att det hade blivit så snyggt att ha en brösta i syntet och resten av selen i läder. En sele helt i nylon vill jag inte ha, jag är nöjd med min sele i övrigt.

kan förstå det... håller med att det inte blir snyggt att ha både läder och syntet...

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5534 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver VERKLIGEN nya ridstövlar, men har stora bekymmer med att hitta rätt. Jag behöver stövlar som är både långa, vida och stora i...
Svar
3
· Visningar
369
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag är inte den som berättar för random person vad jag varit med om. Jag är inte heller den som öppnar mig för folk jag känner...
Svar
19
· Visningar
1 557
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Har en reumatisk sjukdom, som diagnosticerades för typ 15 år sedan. Det har hittills fungerat bra att hålla värken borta med dagligt...
Svar
8
· Visningar
791
Utrustning Jag letar hoppsadel till min häst. Jag har mätt honom och han kräver en bom som motsvarar 105 grader. Han är hyfsat rak, kort sadelläge...
Svar
0
· Visningar
1 449

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridbyx-tips
  • Sto efter fölning

Omröstningar

• Plast eller guld?