En alien växer o tar över min kropp inifrån

Status
Stängd för vidare inlägg.
Den är ganska korkad eftersom den kommer att sluta existera när/om jag dör. Idag var jag på stor spirometri, ingen läkare i syne. Sist jag träffade en läkare var i samband med DT/biopsi, den 6/12?
Jag vill veta nu, helst igår vad jag har framför mig.
Önskar dom amputerar bort skiten med god marginal.
 

Var på VC för receptförnying idag.
Förr gjordes det per telefon utom beroendeframkallande medel, gud vad restriktiva dom blivit, mediciner som jag ätit i över 20 år fick jag halverat dos på, trots att önskad dos ligger under FASSs maxdos.
Nåväl frågade om det fanns svar från DT; det fanns det, hen var väl inte så pigg på att säga något utan det skulle onkologen göra.

Nåväl, fick veta att det inte finns några metastaser o ej heller någon nytillväxt av själva tumören. Dock vet jag inte om den ursprungliga tumören är död.
Försiktigt positiv. :banana::bump::banana:
 
Var på VC för receptförnying idag.
Förr gjordes det per telefon utom beroendeframkallande medel, gud vad restriktiva dom blivit, mediciner som jag ätit i över 20 år fick jag halverat dos på, trots att önskad dos ligger under FASSs maxdos.
Nåväl frågade om det fanns svar från DT; det fanns det, hen var väl inte så pigg på att säga något utan det skulle onkologen göra.

Nåväl, fick veta att det inte finns några metastaser o ej heller någon nytillväxt av själva tumören. Dock vet jag inte om den ursprungliga tumören är död.
Försiktigt positiv. :banana::bump::banana:

Härligt! Håller tummarna för att ni haft kål på tumören!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Har svårt att klura ut vad som är bra för mig och vad som är rimligt, så jag skriver ned mina funderingar för att se om det blir...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 774
Senast: Dimmoln
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 148
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
1 706
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp