En alien växer o tar över min kropp inifrån

Status
Stängd för vidare inlägg.
Den är ganska korkad eftersom den kommer att sluta existera när/om jag dör. Idag var jag på stor spirometri, ingen läkare i syne. Sist jag träffade en läkare var i samband med DT/biopsi, den 6/12?
Jag vill veta nu, helst igår vad jag har framför mig.
Önskar dom amputerar bort skiten med god marginal.
 

Det är tråkigt när vården fungerar så mindre bra att som här du får gå i väntan och ovisshet utan läkarkontakt under tiden, jag blir helt beklämd över att det är så. Det hjälper inte dig att jag tycker så, men det är för jävligt.
 
Det är tråkigt när vården fungerar så mindre bra att som här du får gå i väntan och ovisshet utan läkarkontakt under tiden, jag blir helt beklämd över att det är så. Det hjälper inte dig att jag tycker så, men det är för jävligt.
Har jag glömt att skriva att jag vet att det är cancer o att inget kommer att hända före helgerna? Om det behövdes akut operation hade jag fått reda på det.
 
Har jag glömt att skriva att jag vet att det är cancer o att inget kommer att hända före helgerna? Om det behövdes akut operation hade jag fått reda på det.
Jag antar som jag förmodar att även du gör att det bedöms inte göra någon större skillnad på en vecka hit eller dit nu under storhelgerna och att resurserna sätts in där det är mer akut, men jag förstår även att det är frustrerande och i synnerhet när du är så pass insatt som du är å yrkets vägnar att vänta på lite action.

Jag har fortsatt stort förtroende för N-täljes kompetens och tror du kommer vara fortsatt väl omhändertagen även om drygt en vecka. Det tar tid att vräka ovälkomna ockupanter via "kronofogden". ;)
 
Den är ganska korkad eftersom den kommer att sluta existera när/om jag dör. Idag var jag på stor spirometri, ingen läkare i syne. Sist jag träffade en läkare var i samband med DT/biopsi, den 6/12?
Jag vill veta nu, helst igår vad jag har framför mig.
Önskar dom amputerar bort skiten med god marginal.

Jag sänder mina varmaste tankar, Vallhund, fy så jobbigt att behöva vänta i din situation.
 
Den är ganska korkad eftersom den kommer att sluta existera när/om jag dör. Idag var jag på stor spirometri, ingen läkare i syne. Sist jag träffade en läkare var i samband med DT/biopsi, den 6/12?
Jag vill veta nu, helst igår vad jag har framför mig.
Önskar dom amputerar bort skiten med god marginal.
Inte direkt det sällskap man vill ha i juletid, eller annars heller.
Jag vill ha kvar dig på buke, så vräkning av den inneboende låter som en bra idé.
Stor kram på dig ❤️
 
Har jag glömt att skriva att jag vet att det är cancer o att inget kommer att hända före helgerna? Om det behövdes akut operation hade jag fått reda på det.
Vad dåliga de är med information till dig ... du kan inte ringa i dag och försöka begära besked om vad de planerar?

Men, om man ska vara försiktigt optimistisk: att de inte redan opererat/börjat stråla borde väl innebära att risken för dig inte är akut.
 
Tack alla, ingen nämnd o ingen glömd. Jag har en kontakt ssk på KS lungonkolog som jag skall kontakta så fort det blir vardag.
Allt är gjort som dom kan göra, inklusive behandlingskonferens, dock har jag inte blivit informerad om vad de kommit fram till, det jag vet är att så länge inte motsatsen bevisats är det inte livshotande i dagsläget eller ens speciellt farligt, om så vore hade jag redan varit inneliggande för obs o behandling.

Det är väldigt ovanligt att man hittar lungcancer i så tidigt skede, dom snubblade över den efter en rutinröntgen, diametern är som på en gammal 5 krona. Inga metastaser.

Jag vill amputera inkräktaren o jag vill se den efteråt, för att riktigt kunna ta in det.
 
Låter ju ändå väldigt positivt att det verkar vara tidigt i förloppet.

Jag förstår att du vill kasta ut skiten! Inte säkert att de vill in och skära om resten är frisk vävnad. Man vill ju förstöra så lite som möjligt samtidigt som man vill ta död på så många cancerceller som det bara går. Jag hoppas i vilket fall att du får besked så snart det bara går!

Ta hand om dig i jul!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Har svårt att klura ut vad som är bra för mig och vad som är rimligt, så jag skriver ned mina funderingar för att se om det blir...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 774
Senast: Dimmoln
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 148
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
1 706
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp