En annan rasväljartråd

Åh, men det blev en liten valpis i alla fall från drömkullen :up:

En "komisk" sak i det hela är att jag sedan barnsben har romantiserat bilresan till valphämtandet. Vet inte varför, men har alltid tänkt att det måste ligga något extremt spännande och trevligt i den resan:confused:

Om vi nu får valp från den här uppfödaren vi har tänkt oss så blir bilresan bara ca 12 minuter dock, och jag hade väl fantiserat om lite längre än så. Aja, bra för valpen i alla fall :D:angel:
Ni får köra en omväg :D
vi har ca 8 timmar till vår uppfödare, önskar det var närmre! :p
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
8 547
Senast: Hedinn
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
4 819
Senast: mysboll
·
Hundavel & Ras Är knappast den första som startar en sån här tråd 😅 Men jag och min sambo letar efter rätt hundras som hund nummer två. Har en liten...
2
Svar
28
· Visningar
1 988
Senast: DeCloe
·
Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 690
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp