EN BAMSE KORV

J

jimmi

:( Snacka om skämmigt i dag. Har varigt och besiktigat min nya lägenhet i dag, så säger dom som bor där

- nä men sitter hunden i bilen så synn om han ta in han

(som visa sig var det sämsta), när han väl kommigt in och allt var frid och fröjd så går han och nosar lite sen går han in i stora rummet. Montro att han skulle LÄGGA EN SÅDAN BAMSE KORV PÅ DERAS MATTA FYYYYYYYY fan va kämmigt :crazy: :crazy: :crazy:
 
Innan min valp var riktigt rumsren rastade jag alltid av honom innan jag tog med honom in hos någon.
Kan vara värt att testa. :)
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 161
Senast: Snurrfian
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 267
Senast: Whoever
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 242
Senast: Cattis_E
·
Övr. Katt Hejsan! Jag har en katt som beter sig väldigt konstigt på kvällarna och nätterna. Merida är en 2 årig ragdoll som bott hos mig hela...
Svar
8
· Visningar
2 318

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp