en bra nh bok

Sv: en bra nh bok

Hej!!

Här är en verkligt bra bok med tydliga bilder och lättfattlig text: Horsemanship, av Lisbeth Jonsson, Marie Haglund och Ulf Owenede.

Mvh Susanne.
 
Sv: en bra nh bok

Lisbeth Jonsson har också gjort en video/dvd som hör i hop med boken som rekommenderats av ovanstående!
 
Sv: en bra nh bok

"Dansa med hästar" av KF Hempfling!rekomenderas starkt!:love.
 
Sv: en bra nh bok

titel: boken om horsemanship

Författare:
lisbeth johnson
marie haglund
ulf owenede

den e jättebra! bra bilder med förklaraingar under och mycket text och bilder! jag som alldrig fattar beskrivningar eller nått förstog jättebra! rekomenderas verkligen!:D
 
Sv: en bra nh bok

Mamma köpte en NH bok till mig på bokrean nu.
Den heter: "Från Ryttare Till Häst" och är skriven av: Gitte V. Naldal.
Jag har inte hunnit läsa den eller så eftersom att jag fick den igår.
Men när jag bläddrade i den såg jag att det var många stora bilder och bra förklaringar!

Hittils kan jag väl säga att den är ett boktips :) Den inspirerar mig!

M-oaa
 

Liknande trådar

Kultur Jag läser en hel del böcker, på olika sätt (köpta nya böcker (pocket och inbundna), köpta begagnade böcker, låneböcker från biblioteket...
2
Svar
32
· Visningar
1 381
Senast: Motacilla
·
Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
33
· Visningar
3 104
Senast: iNHALE
·
Fritid Är det någon som sitter på ett bra förslag? Ungdomen vill gärna läsa men tycker det är lite svårt. Hen har därför inte heller någon...
2
Svar
34
· Visningar
1 813
Senast: Pilot
·
Träning Jag behöver lite tips och inspiration. Min häst är 8 år och går stadigt i förvänd, har en bra grund galopp men är inte så reaktiv. Han...
Svar
17
· Visningar
2 046
Senast: JohannaB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Häst
  • Dressyrsnack 17
  • Överproduktion av hud?

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp